کد خبر: ۳۱۸۴
مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی

مخاطب راهبردی و محوری، نوجوانان هستند

مدیرکل اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما به این موضوع رسیدیم که باید نوجوانان را مخاطب راهبردی و محوری خود قرار دهیم و از سوی دیگر، مخاطب خود را ارائه کنندگان خدمات و تولیدات محصولات عفاف و حجاب و مخاطب دلسوز مذهبی ومخاطب عام در نظر گرفتیم.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

عاطفه سعیدی‌نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه اولین نشست فصلی هم اندیشی و هم افزایی مدیران کل استان در گفت و گو با خبرنگار نهضت گفت: ارائه ایده در حوزه عفاف و حجاب عاملی اثرگذار است و  باید توان خود را بر چند اتفاق اثرگذار متمرکز کنیم که در این میدان مهم حرکتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه باید در حوزه حجاب و عفاف به روش‌هایی که حل مسأله را درپی داشته باشد، فکر کنیم افزود: ارائه طرح‌ها باید منسجم و ناظر بر ظرفیت‌های خود و حتی ظرفیت دیگر دستگاه‌ها باشد.اگر ما بخواهیم یک اتفاق فرهنگی مسأله محور را در جامعه حل کنیم، باید ابعادی برای آن در نظر گرفته شود که شامل بحث‌های آموزش، شبکه و حمایت و پوشش گفتمانی است و هر اتفاق مبارکی برای اینکه اثری داشته باشد باید این اضلاع را در خود جای داده باشد.

مدیرکل اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: مطالبه‌گری نسبت به وظایف فرهنگی و تبلیغی، یکی از وظایف ماست، ولی ما باید ناظر به ظرفیت‌ها، کار ایجابی کنیم. هم ظرفیت‌های خود و هم ظرفیت دستگاه‌هایی که در کارگروه ما هستند از جمله وزارت ورزش و آموزش و پرورش ظرفیت‌های متعددی هستند که می‌توانند ما را به سمت انجام یک کار بزرگ مسأله محور پیش ببرند.

سعیدی نژاد افزود: ما در این فضا به این موضوع رسیدیم که باید نوجوانان را مخاطب راهبردی و محوری خود قرار دهیم و در رویکردی دیگر، مخاطب خود را ارائه کنندگان خدمات و تولیدات محصولات عفاف و حجاب، مخاطب دلسوز مذهبی و مخاطب عام در نظر گرفتیم.

وی در پایان گفت: برای این امر باید زیرساخت‌های مرتبط با نوجوانان را بکار بگیریم، آموزش و پرورش مهمترین ظرفیت ارتباطی با نوجوان را دارد.

ارسال نظر