کد خبر: ۳۱۸۸
مدیرعامل بنیاد هدایت خبر داد

برگزاری ۴۰۰ نشست گفتمانی شبکه امامت در سراسر کشور

مدیرعامل بنیاد هدایت از برگزاری ۴۰۰ سلسله نشست گفتمانی شبکه امامت در سراسر کشور خبر داد و گفت: به منظور دست یابی به اهداف بنیاد هدایت و ترویج گفتمان امامت ـ امت این برنامه را پیگیری می‌کنیم.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱


حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، قائم مقام معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت در گفتگو با خبرنگار نهضت گفت: رسالت بنیاد هدایت، این است که با امامان محله برانگیزد که به عنوان امام فعالیت‌های خود را در سطوح مختلف انجام دهند.

وی با بیان اینکه ما تصمیم گرفتیم پای کار ظهور بایستیم اظهار داشت: برای این کار باید جامعه پردازی شود، برای اینکه جامعه پردازی شود باید محوریت مسجد در نظر گرفته شود. برای اینکه این اتفاق رخ دهد امام محله باید قوی باشد. وقتی امام محله قوی باشد دیگر احتیاجی نیست که وزیری، وکیلی، سازمانی پشت کار باشد.

مدیرعامل بنیاد هدایت افزود: در راستای پیگیری اهداف بنیاد هدایت برای تعالی شبکه امامت و ترویج گفتمان امامت ـ امت، در حال برگزاری ۴۰۰ سلسله گفتار در سراسر کشور هستیم.

حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان گفت: این گفتمان در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز که به صورت یک جا و به شکل فاخری ارائه شد. شاید امکان این نباشد که نمایشگاه را در شهر‌های مختلف دایر کنیم، اما می‌توانیم محتوا‌های تولید شده را به همه امامان برسانیم. آن موقع است که به امامان می‌گویم حرف‌ها و محتوا‌ها به شما ابلاغ شد و ما نسبت مان این است که این خدمات را در اختیارتان بگذاریم تا به هدف برسیم.

قائم مقام معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت در ادامه با اشاره به راه اندازی نمایشگاه جامع پرداز در مسجد جمکران گفت: در یک ماه آینده نسخه بعدی مسجد جامعه پرداز را در مسجد جمکران برگزار خواهیم کرد. هم‌زمان با راه اندازی این نمایشگاه با مدیران کل ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های مختلف رایزنی شده تا افراد مؤثر را برای بازدید بیاورند؛ طبیعتا این‌ها نیز افراد دیگری را که می‌شناسند برای بازدید از نمایشگاه معرفی کنند. به این صورت زنجیره کاری ادامه پیدا خواهد کرد و در این ارتباطات با گفتار‌های صورت گرفته اتفاق‌های خیلی خوبی را رقم خواهد خورد.

ارسال نظر