کد خبر: ۳۱۸۹
امام جمعه شهرستان بیجار گفت

علمای دینی تلاش‌های زیادی در طول تاریخ برای حفظ و اقتدار شیعه انجام دادند

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: علمای دینی همواره تلاش‌های زیادی در طول تاریخ برای حفظ و اقتدار شیعه انجام داده که این رسالت امروز با تربیت نیروهای مستعد در حوزه‌ها تداوم پیدا می‌کند.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ آیین تکریم و معارفه، مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام خورشیدی امام جمعه شهرستان بیجار خطاب به اساتید حوزه درباره پرورش طلاب تذکراتی را مطرح و همچنین نکات علمی و اخلاقی از زندگی علما را توصیه کرد.

وی ضمن بیان توصیه های اخلاقی خطاب به طلاب و روحانیون افزود: مدرسه علمیه امام صادق(ع) از مدارس موفق در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، تهذیبی و فعالیت‌های بصیرتی و جهادی است و انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 در این مراسم که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار برگزار شد طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه استان کردستان، حجت‌الاسلام خلیل علم‌الهدی به‌عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام صادق شهرستان بیجار منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام حکیمی فر تقدیر شد.

 

ارسال نظر