کد خبر: ۳۲۰۴

آمادگی کامل اداره کل تبلیغات اسلامی استان جهت همکاری با سازمان حج و زیارت استان

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین و رئیس سازمان حج وزیارت استان با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین و رئیس سازمان حج وزیارت استان با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفتگو کرد.
دراین دیدار آقای ابراهیم احدی قورتولمش رئیس سازمان حج وزیارت استان زنجان پیرامون هماهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر هفته حج ۱۴۰۱ و استفاده از ظرفیت‌های معنوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفتگو و تبادل نظر کردند.
اقای احدی از تعامل سازنده و تأثیر گذار حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در راستای برگزاری همایش‌های آموزشی حجاج ۱۴۰۱ تقدیر نمود و تداوم هر چه بیشتر این تعاملات را خواستار شد.
همچنین حجت الاسلام افشار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان قزوین در این دیدار گفت: ادارات تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های خوبی برای ارائه خدمات به حجاج بیت اله الحرام دارند که باید از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده شود.
حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این دیدار گفت: این اداره کل برای تبیین هرچه بهتر مفاهیم دینی و اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی دارای ظرفیت‌ها و امکانات خوبی است و آمادگی کامل خود را جهت همکاری با سازمان حج و زیارت استان اعلام می‌دارد.

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار