کد خبر: ۳۲۰۹

تبریک مدیر عامل بنیاد هدایت به رئیس جدید کانون‌های مساجد کشور

مدیر عامل بنیاد هدایت انتصاب رئیس جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور را تبریک گفت.
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

تبریک مدیر عامل بنیاد هدایت به رئیس جدید کانون‌های مساجد کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیر عامل بنیاد هدایت، انتصاب حجت الاسلام کمال خداداده به عنوان رئیس جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:  برادر ارجمند حجت الاسلام کمال خداداده - رئیس محترم ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور-، انتصاب جنابعالی به عنوان رئیس جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای شما توفیق روزافزون در مسیر خدمت به مردم و مساجد سراسر کشور در این مسئولیت را خواستاریم.

معتقدیم که مسجد باید در همه عرصه‌ها قلب تپنده محله باشد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی، پایگاه همه‌ی کار‌های نیک باشد؛ پایگاه خودسازی، انسان‌سازی، احیای دل و تعمیر دنیا و مقابله‌ی با دشمن و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدّن اسلامی و بصیرت‌افزاییِ افراد.

در یک جمله مسجد باید مبداء تحول و محور حل مسئله‌های مردم و محله باشد و این مهم میسر نیست مگر با همدلی تمام ارکان نهاد امامت محله به‌ویژه امام محله، مردم و نخبگان کنشگر فعال در حلقه‌های میانی از جمله جوانان فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد.

بدون شک همدلی مورد انتظار، نیازمند همکاری و تفاهم نهاد‌های مسئول در مسجد است و بنیاد هدایت در تلاش است تا در راستای ماموریت‌های پیش روی خود بویژه ارتقاء شبکه امامت کشور، این نیاز ضروریِ گام دوم انقلاب اسلامی، با همه نهاد‌های مسئول، از جمله ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هم‌افزایی و تعامل موثر داشته باشد.

امید است بتوانیم از توفیق و فرصت خدمت به شبکه مساجد کشور و ارتقاء کمی و کیفی سطح مساجد به بهترین شکل بهره ببریم.


 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار