کد خبر: ۳۲۱۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

پویش هر خانه یک پرچم رضوی در گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام رضا دیلمی گفت: پویش «هر خانه یک پرچم رضوی» به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان گلستان اجرا می شود.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

حجت الاسلام رضا دیلمی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی اجرایی دهه کرامت در استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: آغاز دهه کرامت همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و پایانش با سالروز ولادت امام رضا (ع) است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: ما در کشور عزیزمان هر چه داریم از برکت وجودی این امام همام و خواهر مکرمه شان است لذا یکی از امور مهم در برنامه‌های این دهه، تبیین و معرفی سیره زندگی امام رضا (ع) و تبیین جایگاه امامت و ولایت در مسیر تعالی جهان اسلام ناب بویژه در سیر تمدنی است.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی و رضوی در جامعه گفت: بزرگداشت دهه کرامت و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ رضوی وظیفه همگان و از ضرورت‌های بسیار مهم اجتماعی ما می‌باشد.

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی برای یادآوری بیشتر جایگاه دختران و بانوان با تاسی به سیره حضرات معصومین به ویژه حضرت معصومه( س) می‌باشد، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌ها وظیفه دارند در این زمینه فعالیت کنند که بستر مردمی جشن‌های این ایام فراهم گردد.

وی بابیان اینکه پویش هر خانه یک پرچم رضوی در گلستان برگزار می‌شود، بیان داشت: به همت تشکل‌های دینی، انقلابی و شبکه تبلیغی، ویژه برنامه‌های متعددی مردمی از جمله مراسمات جشن و سرور، مسابقات فرهنگی، همایش دختران تمدن ساز، جشن تکلیف، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، نهضت مواسات، فضاسازی محیطی، ایستگاه‌های صلواتی، عیادت از بیماران، نذر خون، آزادسازی زندانیان غیر عمد و.. همچنین حضور سفیران و خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین آستان مقدس و ملکوتی امام رضا علیه السلام با بیش از ۸۰ برنامه متنوع در سراسر استان گلستان، انجام می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار