کد خبر: ۳۲۲۰
سرپرست تبلیغات اسلامی بانه خبر داد:

آغاز ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی در تشکل های قرآنی و فرهنگی بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی در تشکل‌های قرآنی و فرهنگی شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه طی گفتگویی با روابط عمومی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش‌آموزان و نیز لزوم برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در شهرستان بانه از هم‌اکنون به ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی اقدام شد.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به شرایط بهبود وضعیت سلامت جامعه اظهار داشت: تابستان ۱۴۰۱ فعالیت‌های تابستانی بصورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی مراکز فرهنگی و قرآنی برگزار می‌شود.

وی استقبال متعلمان قرآنی در کلاس‌های قرآن و احکام، دوره‌های آموزشی و مراسم مختلف قرآنی و دینی را مطلوب توصیف کرد و افزود: امیدواریم طرح غنی‌سازی اوقات فراغت و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سال ۱۴۰۱ بتواند انتظار جوانان و نوجوانان جامعه را برآورده کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در پایان با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی تابستان نباید صرفاً تلاوت محور باشد، عنوان کرد: شناسایی و ساماندهی استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، هم‌افزایی و غنی‌سازی جلسات قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر