کد خبر: ۳۲۲۹

شناسایی ۵۲ محله فعال فرهنگی و اجتماعی در شهرستان کاشمر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر از شناسایی ۵۲ محله فعال فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان خبر داد .
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت الاسلام محمدحسین صداقتی با اشاره به طرح شناسایی کنش‌گران فعال فرهنگی و اجتماعی گفت : در قالب این طرح مساجد فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شناسایی می شوند .

وی بر لزوم اهمیت عرصه میدانی و جغرافیایی مساجد شناسایی شده در این طرح در راستای اثربخشی بیشتر بر اهداف فرهنگی و اجتماعی تا کید کرد و گفت : امام جماعت با آموزش‌های لازم نظیر آموزش حل مسئله و تهیه اطلس فرهنگی برای محله خودش کمک میشود تا بتواند بصورت خیلی دقیق جغرافیای محل را شناسایی کرده و ظرفیت‌های محله را واقف شود.
وی افزود: با فرمول حل مسئله ای که به این عزیزان در مساجد آموزش داده‌ شده ، مهمترین دغدغه و مسئله مردم در محله را شناسایی خواهند کرد.
صداقتی افزود : پس از شناسایی اولویت اصلی بر اساس ظرفیت‌های موجود در راستای رفع موضوع اقدام خواهند شد .
وی با بیان اینکه تا کنون ۵۲ محله در سطح شهر و روستاها در این طرح شناسایی و تقسیم‌بندی شده است، گفت: این محلات در حال فعالیت بر اساس برنامه تعیین شده هستند .
وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که در قالب اجرای مستمر و دقیق این طرح بتوان جامعیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در سطح شهرستان لحاظ کرد و پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های مردم سطح شهرستان بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار