کد خبر: ۳۲۳۱
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)؛

جشن بزرگ ایران دُخت در سنندج برگزار شد

جشن بزرگ «ایراندخت» همزمان با فرارسیدن میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در سنندج برگزار شد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

به گزار روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم معنوی که با حضور دختران دانش‌آموز در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، درباره جایگاه و منزلت  دختران اظهار کرد: داشتن دختر برکت و رحمت است و مسؤلیت تربیت و به ثمر رساندن یک دختر بسیار مهم و خطیر است.

وی بیان کرد: در  شرایط فعلی که متاسفانه در فضای مجازی و حقیقی جامعه، آسیب‌های فراوان وجود دارد تربیت دینی دختران نیازی ضروری است.

حجت‌الاسلام حاتمیان با اشاره به اینکه دختران امروز مادران فردا هستند، بر لزوم توجه به مهارت‌آموزی به ویژه مهارت‌های زندگی تاکید کرد.

دکتر سیف روان شناس بالینی و استاد دانشگاه‌های کردستان نیز در این مراسم با ارائه مطالب تربیتی در قالب داستان و با توجه به ذائقه کودکانه مخاطب گفتگوی جذاب دو سویه با موضوع آسیب‌های اجتماعی حوزه دختران را ارائه داد.

وی با مخاطب قرار دادن مربیان و مدیران حاضر در جلسه بر تقویت روحیه نشاط دختران تاکید کرد و گفت: تربیت زمانی مؤثر و مطلوب است که بدون تعصب با آگاهی و بصیرت و در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت نوجوان پیش برود و در هیچ شرایطی به بهانه تربیت قدمی در راه تخریب نوجوانان برنداریم.

در ادامه این مراسم جشن برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل اجرای دف‌نوازی، اجرای سرود توسط دختران ناشنوا، هنر نمایی دختران کاراته کار و مسابقه برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار