کد خبر: ۳۲۳۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

گفتمان انقلاب ناب محمدی ، از مهمترین محور‌های خط امام خمینی (ره) است

حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: گفتمان انقلاب ناب محمدی یکی از مهمترین محور‌های خط امام است، اسلام نابی که ظلم ستیز، عدالت خواه و مدافع دفاع از محرومان است.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مواردی مهمی که در جهاد تبیین باید به آن پرداخته شود، عظمت حدوث انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این موضوع که چگونه امام خمینی (ره) با توسل به قدرت الهی توانست هژمونی جهان استکبار را فرو بریزد باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی با صلابت در بلندای جهان نظاره گره افول حتمی جریان و اقتدار استکبار جهانی است و این امر مهم به دلیل کار علمی دقیق و بصیرتی کردن در جامعه اتفاق افتاده است.

دیلمی بیان کرد: در طول ۴۳ سالی که از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، دشمنان نظام در پشت دیوارهای این کشور جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی به راه انداختند و با راه اندازی انواع جنگ‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اقلیمی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما هرگز موفق نشدند.

وی جوانان مومن و انقلابی را مایه امید انقلاب اسلامی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب از جوانان کشور همواره با عظمت یاد می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی به جوانان کشور توصیه کرد در کنار کارهای علمی و پژوهشی در مورد تاریخ انقلاب اسلامی و عوامل تشکیل دهنده آن مطالعه کنند.

دیلمی اظهار کرد: توپخانه دشمن امروز جنگ سخت نیست بلکه عرصه مباحث رسانه‌ای و مباحث القا شبهات است بنابراین نیازمند بصیرت و هوشمندی است.

وی گفت: گفتمان انقلاب ناب محمدی یکی از مهمترین محورهای خط امام است، اسلام نابی که ظلم ستیز، عدالت خواه و مدافع دفاع از محرومان است و این اسلام مقابل اسلام آمریکایی و تشریفاتی قرار دارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اذعان کرد: شعار مرگ بر آمریکا رمی جمرات جمهوری‌اسلامی ایران است و هرگز از آن کوتاه نخواهیم آمد.

دیلمی با بیان اینکه هرگاه کسی در شناخت جبهه حق دچار تردید کردید، ببینید دشمن کدام طرف را قرار داده افزود: امروز دشمنان ما ولایت فقیه، کانون خانواده، فرهنگ و اقتصاد ما را هدف قرار داده‌اند لذا باید با همه قوا در جهت حفظ و تقویت آن تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: معیار شناخت افراد از نظر امام راحل حال فعلی افراد است نه گذشته آنها و ما افرادی را دیده‌ایم که اوایل انقلاب در جبهه حق بودند ولی در مقابل قدرت و ثروت دچار لغزش شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار