کد خبر: ۳۲۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان؛

ملت با وجود تحریم و سختی ها، پای اعتقادات و آرمان‌های انقلاب ایستاده است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: ملت با وجود تحریم‌های سخت و مشکلات با ادامه دادن راه امام خمینی (ره)، پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: عده‌ای که برای مردم اشک تمساح می‌ریزند هیچگاه و در هیچ صحنه‌ای به داد مردم نرسیدند و در کنارشان نبودند. این‌ها همان‌هایی هستند که حرمت دین خدا و اهل بیت (ع) را نگه نداشتند و اوج آن را در فتنه ۸۸ و آتش زدن خیمه‌های عزادارای اباعبدالله الحسین (ع) دیدیم و حالا با اهانت به امام رضا (ع) بیش از پیش دست خود را رو کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:، اما ملت ما این حرمت‌ها را خوب نگه داشتند و پای اعتقادات و آرمان هایش خوب ایستادند. همانطور که در دهه ۴۰ روزنامه اطلاعات در آن مقاله منحوس به امام خمینی (ره) هتک حرمت کرد، مردم با خواندن آن مقاله علیه این هتاکی خروشیدند و غائله ۱۵ خرداد را رقم زدند.

وی افزود: این حرمت نگه داشتن‌ها و ایستادن پای اعتقادات بالاخره جواب داد و خداوند این نهضتی که امام راحل شروع کرده بود را به پیروزی رساند چراکه مردم، جان خود را برای امام و اسلام می‌دادند.  

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: مردم زندگی خالصانه و صادقانه، نجابت و حمایت امام خمینی (ره) را از مستضعفان داخل و خارج از کشور دیدند و درک کرده بودند که امام هیچ وقت و در هیچ لحظه‌ای حاضر نشد آخرت خود را فدای دنیا کند.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در حق ملت ایران شده است، یادآور شد: در ۴۳ سال گذشته مردم کدام کشور به اندازه ما فشار و سختی دیدند. در همان ماه‌های اول پیروزی انقلاب جنگ به ما تحمیل شد و عزیزان ما ترور شدند، سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ما اعمال کردند، در این ۴۳ سال اینهمه نامردی و خیانت در حق این مردم شده است، اما این ملت پای آرمان‌های خود ایستاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: ملت ما این درس‌ها را پای منبر هزار و ۴۰۰ ساله آموخته اند و هر سال در محرم شعار هیهات من الذله را تکرار می‌کنند. هرچقدر دشمن در فضای مجازی و رسانه‌های خود به دروغ بگوید که مردم از انقلاب خسته و ناامید شدند، اما مردم ما همچنان در اوج سختی و مشکلات، تا یک اتفاقی می‌افتد از نان شب خود می‌زنند تا به همنوع خود کمک کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار