کد خبر: ۳۲۵۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار :

بیجار میزبان کاروان زیرسایه خورشید می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: این شهرستان به مناسبت دهه کرامت،  میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود و برنامه‌های فرهنگی متنوعی در قالب این کاروان در بیجار اجرا می‌شود.
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار ضمن بیان این خبر اظهار داشت: کاروان «زیر سایه خورشید» از ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در استان کردستان حضور خواهند یافت و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح استان و شهرستان خواهند داشت.

وی افزود: همزمان با دهه کرامت شهرستان بیجار میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود و در همین راستا برنامه‌های متعدد اجرا خواهد شد.

وی به برخی از برنامه‌های اجرایی این کاروان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، بازدید از زندان‌ها، بیمارستان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با خانواده محرومان از جمله این برنامه‌های اجرایی خواهد بود.

حجت الاسلام مختاری نیا تاکید کرد:همچنین این کاروان در شهر توپ اغاج نیز حضور خواهد داشت و مراسم دهه کرامت در این شهر نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: امام رضا (ع) اسوه و الگوی کاملی برای ایجاد زندگی اسلامی است و پیروی از سیره این امام همام، انسان را به رستگاری می‌رساند.

وی با بیان اینکه  وجود حرم مطهر امام رضا (ع) منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی شده است، افزود: سیره و منش امام رضا الگوی کاملی برای افراد است و می‌توان با پیروی و الگو گیری از این امام همام به تقویت جامعه اسلامی کمک کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار