کد خبر: ۳۲۶۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه شاخص ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام احمدی از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه برنامه شاخص ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان زنجان خبر داد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

ه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام احمدی از برگزاری بیش از 200 برنامه برنامه شاخص ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان زنجان خبر داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اعلام این خبر افزود:حضرت امام (ره) شخصیتی کم نظیر و شاید بی نظیر بعد از ائمه معصومین (علیهم السلام) بود، او با چنین شخصیتی توانست در مقابل ظلم و استکبار بایستد و انقلاب را به پیروزی برساند.
 حجت الاسلام احمدی در ادامه افزود: بیش از 200 مراسم نیز به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد توسط روحانیون مستقر،هیئات و تشکل‌های دینی در استان زنجان برگزار شد .برگزاری کارگاه امام‌شناسی ، همایش روحانیان، وعاظ و هیئت‌های مذهبی، تبیین ویژگی‌های سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی حضرت امام و برپایی دسته جات عزاداری ، سخنرانی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها در خطبه های نماز جمعه و مراسمات مذهبی ، توزیع کمک‌های معیشتی بین نیازمندان به همت ائمه جماعات و کمک‌های مومنانه و دلجویی از مستمندان و ولی نعمتان انقلاب از دیگر برنامه‌هاست زیرا یکی از دغدغه‌های امام راحل کمک به نیازمندان و مستمندان بود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت : تقویت پیوند اندیشه‌های امام و امت به نسل جوان، تبیین شکست‌ناپذیری خط امام و اعزام مبلغ از دیگر برنامه‌هایی بود که در روزهای 14 و 15 خرداد انجام گرفت.

این مراسمات در سطح استان که با محوریت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است در مساجد و نهادهای مختلف استان برگزار شد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار