کد خبر: ۳۲۷۴
در نشست با مبلغین و فعالان فرهنگی زنجان بیان شد

حجت الاسلام عالی: سیاه نمایی می کنند تا نسل جوان دستاورد‌های انقلاب را نبیند

حجت الاسلام و المسلمین عالی در نشست صمیمی مبلغین و فعالان فرهنگی زنجان که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد گفت:یکی از روش های دشمنان قسم خورده انقلاب این است که مردم را نسبت به آینده ناامید و نسبت به گذشته پشیمان کنند و یکی از ابزار‌های آنان سیاه‌نمایی در فضای مجازی است تا نسل جوان دستاورد‌های انقلاب را نبیند.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

نشست صمیمی مبلغین و فعالان فرهنگی زنجان با حجت الاسلام و المسلمین عالیبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد نشست صمیمی مبلغین و فعالان فرهنگی زنجان با حجت الاسلام و المسلمین عالی برگزار شد.
در این نشست، حجت الاسلام عالی با اشاره به اینکه تبدیل ولایت فردی، به ولایت اجتماعی موضوعی بود که امام راحل از سال ۴۲ متوجه شدند، گفت: امروزه پرچم اهل بیت (ع) در هیچ کشوری غیر از جمهوری اسلامی ایران بلند نیست و این کار بسیار بزرگ و سختی است. از سوی دیگر هدایت این کشور علوی به سمت ظهور بر عهده نایب امام زمان (عج) است که ما به آن “ولی فقیه” می‌گوییم.

حجت‌الاسلام عالی یکی از دلایل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران را به‌خاطر جهانی بودن این انقلاب دانست و گفت: دشمنان دانستند که انقلاب اسلامی یک انقلاب قومی و قبیله‌ای نیست و قرار است این انقلاب عظیم به تمام کشور‌های دنیا نفوذ کند؛ به عبارتی دیگر، آن‌ها خیلی خوب از اهداف انقلاب باخبر شدند و به همین خاطر بود که مقابل ایران اسلامی ایستادند و همچنان ایستادگی و دشمنی‌شان ادامه دارد.

وی ادامه داد: حال یکی از راه‌های دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب همین است که مردم را نسبت به آینده ناامید و نسبت به گذشته پشیمان کنند؛ یکی از ابزار‌های آنان سیاه‌نمایی در فضای مجازی است تا نسل جوان، دستاورد‌های انقلاب را نبیند. البته رهبر معظم انقلاب راه خنثی کردن توطئه دشمنان را “جهاد تبیین” عنوان کردند و وظیفه همه ما این است که تا حد توان در منبر‌های خود دستاورد‌های بی‌شمار کشور را به نسل جوان منتقل کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به روایت امام محمد باقر (ع) گفت: آن امام بزرگوار فرمودند که قبل از ظهور، پرچمی از ایران (کنایه از حکومت ایران) بلند می‌شود که زمینه‌ساز ظهور خواهد شد؛ در واقع این پرچم توسط امام خمینی (ره) به اهتزاز درآمد و امیدواریم همه ما در زمان ظهور حضور داشته باشیم و از یاران باوفای حضرت مهدی (عج) باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار