کد خبر: ۳۲۸۰

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات: در برنامه‌های تبلیغی نیازمند هم‌افزایی هستیم

گروه استان‌ها - مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای برنامه‌های تبلیغی نیازمند هم‌گرایی و هم‌افزایی هستیم.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به نقل از خبرگزاری تسنیم ازسنندج، حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی صبح امروز در نشست مدیران‌کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این چهارمین نشست این است که سازمان تبلیغات به معنای واقعی اسلامی باشد و تحقق این امر نیازمند همفکری و هم‌گرایی برای برنامه‌های تبلیغی است.

وی گفت: برگزاری این نشست در استان کردستان به منظور شناخت بهتر از زیست بوم منطقه و کمک در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغی در این استان است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه برای برنامه‌های تبلیغی نیازمند هم‌گرایی و هم‌افزایی هستیم، تصریح کرد: اسلام ناب و اصل وحدت باید به دقیق‌ترین شکل عرضه شود.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز با اشاره به جزئیات گردهمایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور در کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی این مدیران ۱۱ استان با ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان است.

وی افزود: این مدیران در جریان این سفر در روز‌های دوم و سوم در شهرستان مریوان و سقز حضور پیدا کرده و با علما و بزرگان منطقه دیدار و با ظرفیت‌های موجود از نزدیک آشنا شده و هر کدام به ارائه نقطه نظرات و راهکار‌های خود پیرامون تقویت وحدت بین شیعه و سنی می‌پردازند.

به گزارش تسنیم، مدیران استان‌های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی شامل استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران، کرمان و فارس است که از امروز به مدت سه روز در استان کردستان حضور دارند.

ارسال نظر