کد خبر: ۳۲۸۲

دیدار مدیران کل مناطق تلفیقی کشور با نماینده، ولی فقیه

مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور با نماینده، ولی فقیه کردستان در محل دفتر ایشان دیدار کردند.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در کردستان صبح سه شنبه ۱۷ خرداد ماه در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور در سنندج اظهار کرد: کار ما یاری دین خداست و اگر خداوند را یاری کنیم او هم بندگان را یاری خواهد داد.

وی به وظایف روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: هدایت دینی، هدایت سیاسی و خدمت‌رسانی و غمگساری مردم این سه وظیفه است که اهم کار طلبه‌ها در آن خلاصه شده است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در امر تبلیغ انسان‌ها را باید دوست داشت و مذهب و فرق در این راه فرقی ندارد و باید به عقاید همه احترام گذاشته شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: زمانی تقریب مذاهب حاصل می‌شود که احترام وجود داشته باشد و تنفر و حس خود برتر بینی ما را از اهداف دور خواهد کرد.

وی عنوان کرد: کردستان دارای زیارتگاه‌های متعددی است و اعتقاد به اهل بیت در میان مردم این استان به چشم می‌خورد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) اضافه کرد: امام رضا (ع) ده خصلت را برای انسان عاقل ذکر کرده و بیان می‌دارد یکی از خصلت‌ها آن است که به هر کس می‌رسد او را از خود برتر و با تقواتر می‌داند که این نگاه در امر تبلیغ مهم و اساسی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: باید مراقب انفعال و روزمرگی باشیم و درگیر غرور نشویم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

وی ارتقای جایگاه روحانیون را نیازمند مطالعه دانست و گفت: اطلاع از آمار و ارقام در حوزه فرهنگی و دینی مانع از مبالغه‌گویی و اشتباه خواهد شد و باید روحانیون اگاهی خود را در حوزه‌های مختلف بالا ببرند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خودسازی و تهذیب، توجه به معنویت و اخلاص نیز باید مورد توجه کارگزاران و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی در استان‌های مختلف کشور قرار گیرد.

وی موفقیت را خواسته و آرزوی همه افراد خواند و تصریح کرد: مدیریت به تنهایی کافی نیست و باید هدایت را نیز برای پیشبرد کار در نظر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی نیز در دیدار مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: همفکری، هم‌افزایی و همراهی برای انجام عملیات تبلیغی در طول سال از اهداف این گردهمایی است.

وی بیان کرد: این گردهمایی زمینه ایجاد شناختی از زیست بوم هر منطقه را برای مدیران سازمان تبلیغات اسلامی فراهم می‌آورد تا کمکی به برنامه ریزی برنامه‌های متناسب با هر استان در کشور باشد.

وی افزود: این گردهمایی با حضور مدیران استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، تهران، کرمان و فارس در کردستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیفایی اعلام کرد: این گردهمایی به مدت سه روز در استان کردستان برگزار خواهد شد.

در این دیدار مدیران استان‌های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی نیز سئوالاتی در حوزه امر تبلیغ و همکاری‌های بیشتر در این زمینه بیان کردند.

ارسال نظر