کد خبر: ۳۲۸۴

همایش سلام فرمانده در سنندج برگزار شد

همایش سلام فرمانده با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان سنندجی در سالن آزادی این شهر برگزار شد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان عصر دوشنبه در این همایش، دلایل اصلی نهادینه شدن سرود سلام فرمانده بین مردم کشورمان را معنویت و انقلابی بودن آن دانست کرد و گفت: حماسی و پرشور بودن، شخصیت پردازی، مقاومت و ایستادگی و توجه به امامت و حضرت ولی عصر(عج) از دیگر دلایل این مهم عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی از حاضران در همایش خواست برای بار دوم سرود سلام فرمانده را طوری بازخوانی کنند که خاری بر چشم کسانی باشد که اخیرا به امام رضا(ع) توهین کرده‌اند و قصد وهن به مقام امامت را داشته‌اند.

استاندار کردستان نیز اظهار داشت: امروز فرزندان دهه نودی با شرکت در این همایش، اعلام آمادگی کرده‌اند پرچم انقلاب را به سرمنزل مقصود، یعنی به دست امام زمان(عج) برسانند.

اسماعیل زارعی کوشا ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز رهبری رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: این اجتماع باشکوه نماد و سمبلی برای اعلام آمادگی و فرمانبرداری از رهبری و آمادگی برای تقدیم پرچم انقلاب از دست رهبری به امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به دست امام راحل(ره) یادآور شد: انقلاب اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب، از گردنه های سخت عبور کرد و روز به روز بر عزت و اعتلای این نظام اسلامی افزوده شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور شما حاضران در این همایش، نشانه ای از احترام و دوستداری شما نسبت به ولایت و امام زمان (عج) است و آمده‌اید سربازی خود را به رهبری و امام زمان(عج) اعلام کنید.

سردار سیدصادق حسینی یادآور شد: شما همه از کوچک و بزرگ از جمله دهه نودی ‌ها سرباز امام زمان (عج) بوده و جا پای دهه شصتی ها گذاشته‌اید و حامیان نظام و انقلاب هستید.

در این همایش، گروه مولودی خوان نیز در نعت و ستایش پیامبر اکرم(ص) به مداحی پرداختند.

ارسال نظر