کد خبر: ۳۲۸۵
در اجتماع مردم گلستان در امام زاده عبدالله(ع) صورت گرفت

اعتراض به اهانت به ساحت امام رئوف

مردم استان گلستان با برگزاری اجتماعی وسیع در امام زاده عبدالله(ع) گرگان با حضور خادمین حرم مطهر رضوی، اهانت به ساحت امام رضا (ع) را محکوم کردند.
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  در اجتماع بزرگ مردم گرگان در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس امام رئوف اظهار کرد: در آغازین ماه زیارتی امام رئوف در قرن جدید، بار دیگر کسانی که نسل در نسل کینه امام رضا (ع) را در سینه داشتند در اقدامی پست به ساحت مقدس امام رئوف و شیعیان آن حضرت اهانت کردند.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین گفت: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدخواهان نظام و دین نتوانستند کمترین خدشه در اراده دینی مردم ما وارد کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ضد دین نظام گمان می‌کردند می‌توانند به واسطه محدودیت‌هایی که بیماری کرونا ایجاد کرده، مردم ما را از اجتماعات دینی و حرم مطهر معصومین دور کرده و به خلوتگاه‌های مجازی که مدیریت آن را در اختیار دارند بکشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بعد از فروکش کردن کرونا مردم کرورکرور به حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه(س) و شاه چراغ رفتند و با دیدن این صحنه دشمن نتوانست کینه خود را مخفی نگه دارد 

وی بیان کرد: برخی بر این عقیده هستند که عده‌ای محدود در گوشهhd از دنیا اهانتی کرده و این مسئله بازتاب زیادی نداشته است، اما غیرت دینی مومن اجازه نمی‌دهد در گوشه‌ای از دنیا به امام و مقدسات ما توهین شود و ساکت شده و نظاره گر باشد.

گرزین افزود: مردم گرگان در سال ۵۷ وقتی شاه ملعون به ساحت امام رضا (ع) و شیعیان او اهانت کردند، به خیابان‌ها ریختند و این اقدام را محکوم کردند، در نتیجه این قیام حماسی ۱۴ نفر شهید و صد‌ها زخمی دادند، اما حاضر به سکوت در برابر توهین کنندگان نشدند.

وی گفت: هرزمان که دشمنان به این نقطه می‌رسند که آشکارا طینت باطنی خود را آشکار کنند، نشان دهنده این است که به پایان عمر خود نزدیک شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام انزجار از سازندگان فیلم موهن اظهار کرد: جریان پست توهین کننده و وامدار به دور خود تارعنکبوت تنیده‌اند و در حقیقت صفتی که خود به آن گرفتار هستند را به دیگران نسبت می‌دهند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار