کد خبر: ۳۲۹۸
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

برنامه‌های تبلیغی نیازمند همگرایی و هم‌افزایی است

حجت‌الاسلام «سیفایی» در نشست مدیران‌کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور در کردستان گفت: برای اجرا و ارائه برنامه‌های تبلیغی، نیازمند همگرایی و هم‌افزایی هستیم، اسلام ناب و اصل وحدت باید به دقیق‌ترین شکل ممکن عرضه شود.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدتقی سیفایی» مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی مناطق تلفیقی کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده، ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: برای اجرا و ارائه برنامه‌های تبلیغی نیازمند همگرایی و هم‌افزایی هستیم؛ اين درحالي است كه اسلام ناب و اصل وحدت باید به دقیق‌ترین شکل ممکن عرضه شود.
وی افزود: هدف از برگزاری گردهمایی مدیران‌کل سازمان تبلیغات اسلامی، این است که در تحقق ظهور اسلام ناب سازمان تبلیغات اسلامي نقش بي‌بديلي ايفا كند و براي رسيدن به اين هدف نیازمند همفکری و هم‌گرایی برای برنامه‌های تبلیغی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیفایی تصریح کرد: برگزاری این نشست در استان کردستان به منظور شناخت بهتر از زیست‌بوم منطقه و کمک در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغی در این استان است.
آشنایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان
حجت‌الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز با اشاره به جزئیات گردهمایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور در کردستان، اظهار داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی این مدیران ۱۱ استان با ظرفیت‌های دینی و مذهبی استان کردستان است.
وی افزود: این مدیران در جریان این سفر در روز‌های دوم و سوم در شهرستان مریوان و سقز حضور پیدا کرده و با علما و بزرگان منطقه دیدار و با ظرفیت‌های موجود از نزدیک آشنا شده و هر کدام به ارائه نقطه نظرات و راهکار‌های خود پیرامون تقویت وحدت بین شیعه و سنی می‌پردازند.

ارسال نظر