کد خبر: ۳۳۲۹
دیدار ریس سازمان تبلیغات اسلامی با استاندار خوزستان

حاشیه‌ها بلای جان خوزستان است

استاندار خوزستان گفت: مساجد جای خود را در دل محلات پیدا کرده است؛ ابتدای انقلاب خوب از این ظرفیت استفاده می‌شد و اکنون به همین نسبت استفاده نمی‌شود بنابراین باید در این زمینه تلاش کرد.
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز چهارشنبه ١٨ خردادماه با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خوزستان در ابتدای این دیدار با بیان اینکه خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است، اظهار کرد: خوزستان به عنوان مهد ولایتمداری جایگاه ویژه‌ای را در ابعاد مختلف دارد.

خلیلیان عنوان داشت: فعالیت‌های بسیاری باید در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و جهاد تبیین صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما مامور به تکلیف هستیم، بیان داشت: حاشیه‌ها بلای جان خوزستان است؛ می‌توان استان را با دور کردن حاشیه‌ها اداره کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت وجود مساجد در محلات تصریح کرد: مساجد جای خود را در دل محلات پیدا کرده است؛ ابتدای انقلاب خوب از این ظرفیت استفاده می‌شد و الان به این نسبت استفاده نمی‌شود؛ بنابراین باید در این زمینه تلاش کرد.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی، قائم مقام تبلیغات اسلامی کشور، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیر کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام قمی را در این دیدار همراهی می‌کردند.

 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار