کد خبر: ۳۳۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

خودآگاهی بانوان ترفند‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: خودآگاهی زنان از جایگاه رفیع خود باعث می‌شود ترفند‌های دشمنان نقش برآب شود.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده روز دوشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره "وقارلی قیزلار" افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای هویت‌زدایی از زنان ایران اسلامی توطئه‌های زیادی برنامه‌ریزی کرده‌اند که با دستان توانمند زنان عفیف و نجیب شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه بدخواهان نظام اسلامی تلاش می‌کنند با انواع شگردها از زنان هویت‌زدایی کنند، اظهار کرد: زنان ایران اسلامی با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) پا به پای مردان جامعه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به نابودی بنیان خانواده در کشورهای غیراسلامی و غرب بیان کرد: زنان و مادران کشورمان با ایثار و گذشت خود مانع متلاشی شدن بنیان خانواده‌ها شده‌اند و کانون گرمی برای خانواده‌ها بوجود آورده‌اند.

او اضافه کرد: تاکنون نسبت هدف‌گذاری جایگاه دقیق فرهنگی دختران و زنان جامعه قوی عمل نشده و امیدواریم با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب جایگاه این قشر ارتقا یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در همین راستا دیدگاه این سازمان نسبت به جایگاه زنان در جامعه متحول شده و برنامه‌های فرهنگی متنوع و فاخری برای این قشر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: بمناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری "وقارلی قیزلار" (دختران باوقار) با محورهای حرف‌آورد با موضوع دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف (یک تا سه دقیقه صحبت در قالب سخنرانی، صوت، ویدیو و کلیپ) ویژه اقشار مختلف بانوان، مسابقه نقاشی، عکس نوشته و دلنوشته ویژه دختران و مسابقه کتابخوانی از کتاب ترگل ویژه دختران بالای ۱۳ سال برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشنواره تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و اختتامیه آن همراه با برنامه‌های شاد و متنوع مسابقه آشپزی مادر و دختری و نمایشگاه حجاب و عفاف روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در محل پارک بانوان اردبیل برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: برای هشت نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۱۰ میلیون ریال، هشت نفر دوم کمک هزینه سفر قم، جمکران و مرقد امام (ره) به ارزش هفت میلیون ریال و هشت نفر سوم کارت هدیه به ارزش پنج میلیون ریال اعطا خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۱۵ تیرماه سال‌جاری آثار و پاسخ‌نامه مسابقات را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، تلگرام، واتس‌اپ و شاد به شماره تلفن ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰ ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شهرداری اردبیل، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل فنی و حرفه‌ای، اوقاف و امور خیریه و قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س)  برگزار می‌شود.

در این آیین علاوه بر رونمایی از پوستر جشنواره "وقارلی قیزلار"  از برترین‌های کشوری طرح فرهنگی "دختران حاج قاسم سلیمانی" با اهدای لوحی تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار