کد خبر: ۳۳۴۶
دیدار صمیمانه مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

تحولات در سازمان تبلیغات مشهود است

جعفری در این دیدار صمیمی گفت: دوره‌ی تحولی سازمان تبلیغات اسلامی، با برنامه‌های انجام شده کاملا مشهود است.
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این دیدار صمیمی که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اقای جعفری ضمن تجلیل از عملکرد تحولی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بر تلاش مضاعف در جهت پیشبرد برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، در ادامه گفت: دشمنان نظام اسلامی از تمام ابزار‌های تبلیغاتی، رسانه‌ای و به دور از ایمان، تقوا و انصاف برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می‌کنند و در این شرایط  تبلیغات اسلامی و دیگر نهاد‌های دولتی و خصوصی و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند با کمال دقت و هوشیاری از کیان انقلاب، حرمت امام راحل و مقام معظم رهبری و ولایت فقیه صیانت کنند.   

جعفری افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی در خصوص تحقق جهاد تبیین و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اهتمام جدی داشته باشند و با برنامه‌ریزی‌های صحیح در خصوص این مسئله نقش‌آفرینی کند چراکه دشمنان انقلاب با دروغ‌گویی و ناجوانمردی علیه انقلاب فتنه‌انگیزی می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با شاره به  شبکه سازی و کادر سازی در فعالیت‌های مساجد  تصریح کرد: امروز همه ارکان مساجد باید با برنامه ریزی کلان به کانون‌های اصلی فرهنگی، علمی و محور رزم علیه دشمنان تبدیل شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار