کد خبر: ۳۳۴۹
بیانیه ۱۴ هزار مبلغ علیه «عنکبوت مقدس»:

خواستار اجرای مجازات برای توهین‌کنندگان به امام رضا هستیم

 تشکل فراگیر تبلیغ به نمایندگی از ۵۰۰ گروه تبلیغی با ظرفیت ۱۴ هزار مبلغ از سراسر کشور در بیانیه‌ای، توهین به ساحت مقدس امام‌رضا(ع) را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با توهین‌کنندگان به امام رئوف شدند.
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
 

به گزارش نهضت، تشکل فراگیر تبلیغ به نمایندگی از ۵۰۰ گروه تبلیغی با ظرفیت ۱۴ هزار مبلغ از سراسر کشور در بیانیه‌ای، توهین به ساحت مقدس امام‌رضا(ع) را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع با توهین‌کنندگان به امام رئوف و حامیانشان و خائنان به این نظام شدند.

در این بیانیه با اشاره به فیلم موهن «عنکبوت مقدس» آمده است: « در این فیلم با سیاه‌نمایی چندوجهی قتل، تن‌فروشی، قصاص قاتل زنجیره‌ای و پناهندگی وی به حرم رضوی، به خیال خود چهره مشعشع خورشید هشتم و نورانیت نظام جمهوری اسلامی را مشوّه و زشت جلوه داده و قاتل را قهرمان به تصویر کشیده‌اند، جامعه مترقی ایران را زن‌ستیز دانسته و فرهنگ متعالی شیعی و قوانین حیاتبخش اسلام را زیر سؤال برده‌اند.»

این مبلغان دینی در این بیانیه با مطالبه برخورد با هنرمندنمایان و سلبریتی‌های خائن گفته‌اند: «خواستار اجرای مجازات و ممنوعیت و انفصال از هر نوع اجرای برنامه در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای توهین کنندگان به امام رئوف و حامیانشان و خائنان به این نظام هستیم.»

متن کامل این بیانیه بدین شرح است: 

«بار دیگر دست ولایت‌ستیزِ دشمن از آستین رسانه‌های نامقدس صهیونیستی بیرون زد و با تولید فیلم موهن به ساحت مقدس رضوی، خباثت خود را بیش از پیش آشکار کرد. در حماقت دشمنان همین بس که برای بی‌حرمتی و جسارت به کانون عشقِ ایران، سرزمین ولایتمداران و شهیدان، دهه کرامت را که تمام توجهات مردم شریف ایران و شیعیان به این امام رئوف منعطف می‌شود، انتخاب کردند.

در این فیلم با سیاه‌نمایی چندوجهی قتل، تن فروشی، قصاص قاتل زنجیره‌ای و پناهندگی وی به حرم رضوی به خیال خود چهره مشعشع خورشید هشتم و نورانیت نظام جمهوری اسلامی را مشوّه و زشت جلوه داده و قاتل را قهرمان به تصویر کشیده اند، جامعه مترقی ایران را زن‌ستیز دانسته و فرهنگ متعالی شیعی و قوانین حیاتبخش اسلام را زیر سؤال برده‌اند. اما آنچه در این میان مهم است، نقشه‌های سست و بی‌پایه و لشکر رسانه‌ای شکست خورده دشمنان احمق و شبکه عنکبوتی آنان نیست؛ بلکه مهم، موضعی است که نظام اسلامی (به طور خاص؛ وزارت ارشاد و قوه قضائیه) در پی مطالبه‌گری‌های فراوان در برابر هنرمندنمایان و سلبریتی‌های خائن و بی‌غیرت اتخاذ می‌کند تا این خودباختگان وطن‌فروش را به مردم میهن دوست و عاشق اهل‌بیت بشناساند، جامعه را از الگو شمردن منافقان و خائنان بازدارد و راه هرگونه حضور سیاسی-اجتماعی آنان را در آینده ببندد.

آیا وقت آن نرسیده است که نظام، رأفت اسلامی را که تاکنون به کار بسته، کنار بگذارد و طبق آیه شریفه (یا أیهَاالنَّبِیُّ جاهِدِ ال ُکفَّارَ وَ المُنافِقِینَ وَ اغلُظ عَلَی ِهم وَ مَأوَاهُم جَهَنَّمُ وَ بِئسَ ال َمصِیرُ(توبه/۷۳) غلظت درباره منافقان را دستور کار خود قرار دهد؟! آیا زمان آن نشده که یک مشت هنرمندنمای وطن فروش را به اربابان بی‌لیاقتشان بسپاریم تا دیگر تجاوز در سینمای ایران را ادعا نکرده و به آن افتخار نکنند؟! آیا عصر پاکی و بیداری در تاریخ رسانه و سینمای کشور فرا نرسیده تا هنرمندان واقعی و الگوهای حقیقی در عرصه هنر، ورزش، موسیقی و بازیگری از موریانه‌ها و انگل‌های درخت تناور نظام اسلامی، اعلام بیزاری کنند و این زباله‌های کثیف را به زباله‌دان تاریخ بیفکنند؟!

نویسندگان این بیانیه به نمایندگی از ۵۰۰ گروه تبلیغی با ظرفیت ۱۴هزار مبلغ از سراسر کشور با مطالبه‌گری از متصدیان امر خواستار اجرای مجازات و ممنوعیت و انفصال از هر نوع اجرای برنامه در صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برای توهین‌کنندگان به امام رئوف و حامیانشان و خائنان به این نظام هستند.»

ارسال نظر