کد خبر: ۳۳۵۱
با حضور اقشار مختلف مردم

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در دانشگاه تهران برگزار شد

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با حضور اقشار مختلف مردم در دانشگاه تهران برگزار شد.
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تحت عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق» در اعتراض به اهانت به ساحت مبارک امام علی بن موسی‌الرضا(ع) روز جمعه ۲۰ خرداد در دانشگاه تهران برگزار شد.
در این همایش که به‌طور زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، اقشار مختلف مردم از سنین گوناگون و همراه خانواده‌ها حضور یافتند.
حضور گسترده دسته‌جات هیئات و مساجد از اقصی نقاط مختلف شهر تهران در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها شکوه خاصی به این اجتماع مردمی بخشید. انبوه پرچم‌های مزیّن به نام حضرت ثامن‌الحجج(ع)‌، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و نیز پرچم‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از سوی جمعیت شرکت‌کننده در همایش امام رضایی‌ها به چشم می‌خورد.
قرائت صلوات مخصوصه حضرت امام رضا(ع) و ذکر توسل و مناجات با آن حضرت از جمله برنامه‌های همایش اجتماع امام رضایی‌ها در دانشگاه تهران بود.
ادای احترام تهرانی‌ها به سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعارهای هماهنگ و نیز نمایش تصویر وی از دیگر بخش‌های قابل توجه این اجتماع مردمی بود.
در ادامه، گروه نقاره‌زنی آستان امام‌زادگان «آقا علی عباس و محمد» به نقاره‌زنی پرداختند.
انبوه جمعیت حاضر در دانشگاه تهران به همسرایی و مدح حضرت علی بن موسی الرضا که توسط محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت(ع) اجرا شد،‌ پرداختند. علیرضا زاکانی شهردار تهران و حجت‌الاسلام قمی رئیس‌سازمان تبلیغات اسلامی از چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

ارسال نظر