کد خبر: ۳۳۵۹
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

عرصه جهاد تبیین؛ حضوری مؤثر و تلاش شبانه روزی می‌طلبد

حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی در نمایشگاه کتاب و قرآن خوزستان با بیان اینکه ما طلبه، دانشجو و نویسنده کمربسته برای اسلام می‌خواهیم گفت: باید در عرصه جهاد تبیین که مهمترین عرصه روزگار است؛ حضوری مؤثر داشت.
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش نهضت،  حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از سه اثر حجت‌الاسلام حسین عباسی اصل با عناوین «تحریف تا تعریف سبک زندگی»، «سبک زندگی، کار ویژه قرن» و «رضایت در زندگی»  که با حضور مسئولان کشوری، استانی و علاقه‌مندان به کتاب و قرآن در  نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان برگزار شد گفت:  از تلاش‌های شبانه‌روزی بزرگان و عالمانی همچون علامه امینی و بسیاری دیگر از شاگردان ائمه اطهار علیهم السلام است که اسلام به دست ما رسیده و اگر جز این بود چیزی از اسلام به دستمان نمی‌رسيد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم با بیان اینکه ما مردم را به ادای فریضه جهاد تبیین در کشو دعوت می کنیم اظهار داشت: مهمترین جهاد روزگار، جهاد تبیین است که باید در این راستا حضور مؤثر داشته باشیم همچنین از دشمنانی که می‌خواهند نور ولایت را خاموش کنند، بیزاریم و در برابر آنها ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» مبنی بر این که «ائمه علیهم السلام برای اسلام؛ انسان‌هایی کمربسته بودند» گفت: اگر این کمربسته بودن ائمه علیهم السلام و اهتمام آنها نبود، چیزی از اسلام به‌دست ما نمی‌رسید و شیعه و سنی مدیون ائمه معصومین علیهم السلام هستند.

 حریزاوی با بیان این که کمر بسته بودن ائمه باعث شد تا پدیده‌ای به نام دین در اختیار ما قرار گیرد، اذعان ذاشت: کشور و انقلاب به دانشجو، طلبه و نویسنده  کمربسته نیاز دارد  تا به طور شبانه روزی تلاس کرده و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی  ضمن اشاره به آمادگی شبانه روزی دشمن برای شایعه پراکنی در کشور از طریق فضای مجازی، یادآور شد: دشمنان  به صورت مستمر علیه  اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شایعاتی را آماده و منتشر می‌کنند؛ ما هم در همه حال باید آماده مقابله با پدیده شوم شایعات و در حال آماده باش قرار بگیریم و از این موضوع غافل نشویم که مسئله جهاد تبیین برای تمام زمان‌ها ومکان‌ها است.

ارسال نظر