کد خبر: ۳۴۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در حوزه جهاد تبیین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن تأکید بر نقش بانوان در حوزه جهاد تبیین، گفت: ضروری است از ظرفیت بانوان در حوزه جهاد تبیین بهره‌مند شویم لذا در این حوزه دوره‌های آموزشی و تخصصی ویژه بانوان برگزار خواهد شد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در حوزه جهاد تبیین

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی بر حق، مدیرکل سازمان، در نخستین کارگروه نظام تبیین که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با تاکید بر اینکه لازم است در جهت پیش برد اهداف جهاد تبیین از ظرفیت‌های موجود استفاده شود، گفت: باید جهادگران عرصه تبیین و تدوین طبق فرامین مقام معظم رهبری در مسیر جهاد گام بردارند. 

وي با اشاره به اینکه جهاد تبیین در این شرایط لازم اجرا و واجب تلقی می‌شود، یادآورشد: بر این اساس واجب است صاحبان تریبون، منبر و رسانه در زمینه جهاد تبیین اقدام کنند.

ولایی برحق اضافه کرد: سربازان جهاد تبیین موظف هستند در زمینه نزدیک شدن آراء، افکار و ایجاد جبهه واحد اقدام کنند. در این زمینه نیازمند گذراندن سلسه آموزش‌هایی توسط اساتید هستیم.

در ادامه این نشست لیلا اکبری، مسؤول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در راستای اجرای جهاد تبیین، پویش سخن بانوان صاحب سخن تحت عنوان «حرف آورد» راه‌اندازی شد، گفت: طی این پویش بانوان در هر موضوع می‌توانند تولید محتوا داشته باشند.

2500 اثر در طرح «حرف آورد» شرکت کردند

وی با بیان اینکه حلقه اولیه اجرای این طرح با حضور مبلغان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: بانوان نقش ویژه و تاثیرگذاری در این مسیر خواهند داشت. در این راستا تثبیت شبکه موجود حرف آورد در دستورکار قرار دارد.
اکبری با اشاره به اینکه هزار نفر در پویش حرف آورد شرکت کردند، اضافه کرد: در این میان ۲۵۰۰ اثر بارگزاری شده است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری با تاکید بر اهمیت رشد و توانمندسازی بانوان در حوزه استانی و مرکزی، افزود: در این مسیر گفتمان تبیین در استان راه اندازی خواهد شد. شیوه نامه این امر تهیه و مراجع مربوطه ارسال شده است.

اکبری تصریح کرد: امروز شاهد محاصره تبلیغاتی مواجه هستیم، همه مشغول فعالیت علیه ما هستند؛ این نشان می‌دهد انقلاب اسلامی دشمن را ترسانده و سعی دارند مسیر ما را تغییر دهند از این رو نیاز است در مسیر جهاد تبیین تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت انتقال مفاهیم از طریق زبان و سخن گفتن، یادآور شد: نباید از کمک رسانه‌ها غافل شویم‌. باید کمک کنیم بانوان حرف خوب خود را خوب و درست بزنند همچنين در خصوص مطالب مهم جامعه باید اصولی، مستند، قوی، با اعتماد به نفس و صریح بیان موضع داشته باشیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار