کد خبر: ۳۴۲۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد خبر داد:

فعال شدن ۳۰ پایگاه قرآنی در تابستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد از فعال شدن ۳۰ پایگاه حفظ ، تدبر و روخوانی در طول تابستان در این شهرستان خبر داد .
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

فعال شدن ۳۰ پایگاه قرآنی در تابستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی با اعلام این خبر گفت: در رابطه با برنامه‌های تابستان و طرح اوقات فراغت، چهار کارگروه هدفمند تشکیل شده است.
وی، کارگروه عفاف و حجاب، خانواده، رسانه و کارگروه قرآنی را از جمله جلسات برگزار شده در حوزه اوقات فراغت عنوان کرده و گفت: مقرر شده از ابتدای تیرماه در حوزه حفظ قرآن کریم، ۱۰ پایگاه را در سطح شهرستان به صورت روزانه فعال کنیم.  
حجت الاسلام فاطمی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف پیرامون طرح اوقات فراغت و برنامه‌های تابستانی گفت: این جلسات و کارگروه‌ها بیشتر با محوریت بانوان و با موضوع نهضت پیشرفت بانوان شهرستان در حال اجرا است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد اضافه کرد: در هر یک از حوزه‌های روخوانی و روانخوانی و تدبر در قرآن نیز حداقل ۱۰ پایگاه مشخص در برنامه داریم و در قالب این طرح در مجموع حداقل ۳۰ پایگاه تدبر، حفظ و روخوانی از ابتدای تابستان برای علاقمندان دختر و پسر خواهیم داشت.  حجت الاسلام فاطمی خاطر نشان کرد: انتظار بر این است که در صورت استقبال بیشتر علاقمندان این حوزه، ظرفیت این پایگاه‌ها به سه برابر نیز افزایش پیدا کند و به تعداد ۹۰ پایگاه برسد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار