کد خبر: ۳۴۲۱

آمادگی ۱۵۰ حسینیه و هیئت مذهبی در شهریار برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: ۱۵۰ حسینیه و هیئت مذهبی تحت پوشش این اداره برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت اعلام آمادگی کردند.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌ زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار گفت: با هماهنگی شورای هیات مذهبی شهرستان شهریار، ۱۵۰ حسینیه و هیئت مذهبی تحت پوشش این اداره برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت اعلام آمادگی کردند.

جلیل زاده، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده توسط اعضای شورای هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و محافل مذهبی محوری این شهرستان، بعد از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، در ایام دهه کرامت، با برگزاری مراسم سخنرانی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و همچنین اجرای مسابقات فرهنگی تعظیم شعائر دینی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار با اشاره به توهین فیلم عنکبوت مقدس به ساحت امام رضا (ع)، تصریح کرد: این فیلم با توهین آشکار به ساحت نورانی امام علی بن موسی الرضا (ع)، اعتقادات، باور‌ها و ارزش‌های مسلمانان نشان داد که جشنواره کن، یک ابزار تبلیغاتی در دست عوامل بیگانه است که با نگاه سیاسی و ایدئولوژیک و تفکرات ضد ایرانی و اسلامی، برخی هنرمندان و فیلمسازان ما را عروسک خیمه شب بازی خود کرده است، لذا برنامه‌های دهه کرامت امسال به صورت جدی‌تری به موضوع امام رضا (ع) می‌پردازد.

وی، متذکر شد: در این ایام، مبلّغین و مداحان نیز با سخنرانی و روشنگری، ضمن محکومیت شدید این اثر ضد دینی و ضد فرهنگی اکران شده در جشنواره کن، بر نقش و جایگاه هیئات مذهبی در مواجهه آگاهینه، هوشمندانه و قاطعانه با چنین توطئه‌ها و اقداماتی، تأکید می‌کنند.

ارسال نظر