کد خبر: ۳۴۲۵

برگزاری طرح «رحله» در شهرستان خواف

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف از برگزاری طرح «رحله» از ابتدای تیرماه در خواف خبر داد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،  حجت‌الاسلام محمد زنگنه با اعلام این خبر گفت: در قالب این طرح از گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۴ سال ثبت نام می‌شود و از بین این افراد کسانی که در امر حفظ قرآن توانمند هستند استعدادیابی می‌شود. در خصوص برنامه‌های تابستانی و اوقات فراغت، در مباحث قرآنی طرح‌های بسیار خوبی امسال برنامه‌ریزی شده که طرح «رحله» از جمله آن است و در این طرح ثبت نام شدگان از ابتدای تیرماه در یکی از مدارس شبانه روزی که با آموزش و پرورش هماهنگ شده، اسکان خواهند داشت و به امر حفظ قرآن مبادرت خواهند پرداخت.
حجت الاسلام زنگنه ابراز داشت: در قالب این طرح ثبت نام شدگان بصورت شبانه روزی جزء سی و جزء یکم قرآن را با کمک مربیان و اساتید استانی که در شهرستان حضور می‌یابند، حفظ خواهند کرد.

در اولویت قرار دادن کلاس‌های حفظ قرائت و تجوید قرآن
وی با اشاره به اینکه در همه روستا‌ها به مبلغان ابلاغ کرده‌ایم که کلاس‌های حفظ قرائت و تجوید قرآن را در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: طرح تحکیم بنیان خانواده در اوقات فراغت نیز در دستور کار قرار گرفته و به مبلغین ابلاغ شده است.  در قالب این طرح دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان برگزار می‌شود که از اهمیت بالایی برخوردار است.
زنگنه خاطرنشان کرد: جهت برگزاری هرچه بهتر اوقات فراغت با ادارات مختلف هماهنگی‌های لازم انجام شده که از جمله آن، هماهنگی با اداره ورزش و جوانان جهت برگزاری برنامه‌های ورزشی است.
وی افزود: بر این اساس در تمام روستا‌هایی که روحانی مستقر داریم برنامه‌های طرح اوقات فراغت و برنامه‌های ورزشی نیز اجرا خواهد شد.

ارسال نظر