کد خبر: ۳۴۲۹
همزمان با دهه کرامت

سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان در قروه اجرا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان و جوانان دهه نودی و هشتادی در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی قروه همزمان با دهه کرامت خبر داد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: اجرای این سرود همزمان با دهه مبارکه کرامت و سالروز ولادت ثامن الحجج علی ابن موسی‌الرضا‌(ع) و به دعوت امام جمعه توسط نوجوانان و جوانان دهه نودی و هشتادی همراه با خانواده‌های خود در میدان شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان قروه اجرا شد.

وی افزود: اجرای سرود سلام فرمانده موجب ایجاد حس غرور و شجاعت در نونهالان شده و والدین نیز در زمان اجرای سرود فرزندان خود را همراهی نموده و بر لزوم فرهنگ انتظار برای نونهالان تاکید نمودند.

آزادی منش مدیر موسسه قرآنی راهیان نور شهرستان قروه هدف از اجرای این سرود را ایجاد وحدت و نیز فرهنگ انتظار و تقویت ولایت مداری برای نونهالان دانست و گفت: این گروه سرود با حضور ۳۱۳ دانش آموز و با زحمات شبانه روزی ۱۰ نفر از مربیان قرآنی در فضای مجازی و چهره به چهره آنان و متربیان دانست.

وی افزود: لحظه به لحظه تمرین و اجرای این سرود مهدوی سرشار از لحظات ناب احساسی نونهالان بوده و اسقبال والدین و نونهالان را نسبت به برنامه‌های موسسه دو چندان نموده است.

مدیرموسسه قرآنی راهیان نور قروه در پایان افزود: برای خرید اقلام فرهنگی و نیز هزینه‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزان قرآنی قریب به پانزده میلیون تومان مساعده مالی توسط والدین قرآن آموزان انجام شده که از آنان قدردانی می‌گردد.

گفتنی است؛ موسسه قرآنی راهیان نور قریب به ۳۰ سال سابقه فعالیت قرآنی فرهنگی در شهرستان را دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار