کد خبر: ۳۴۳۴
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی تأكيد كرد :

رسانه و هنر عناصر ضروري گسترش مخاطب هستند

حجت‌الاسلام عزت زمانی گفت: بهره‌گیری از ابزار رسانه و هنر برای جذب و گسترش مخاطبان امری ضروری است که اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این زمینه رشد مشهود داشته و می‌تواند الگو باشد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

رسانه و هنر عناصر ضروري گسترش مخاطب هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام «عزت‌زمانی» معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی  23 خرداد1400 در جمع رؤسای ادارات شهرستان‌ها و روحانیون مستقر استان مرکزی گفت: روحانیون نقش مؤثری در تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی داشته و دارند و همواره باید در این راستا تلاش کنند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در حوزه تبلیغ اصیل و سنتی در خوشبینانه‌ترین حالت ده درصد از مخاطبان را می‌توان مورد خطاب مستقیم قرار داد، افزود: قطعا برای گسترش دامنه مخاطب بايد از ابزارهای رسانه و هنر بهره برد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صرفا کار رسانه ای نمی تواند بر جان مخاطب اثر بگذارد، خاطر نشان کرد: آنچه قلوب را فتح می‌کند همان تبلیغ اصیل سنتی است و باید این دو در کنار هم انجام شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید تلفیقی از تبلیغ اصیل سنتی در کنار بهره گیری از ابزار رسانه ای و به روز وجود داشته باشد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

حجت الاسلام عزت زمانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ما باید حلقه های میانی تبلیغ را گسترش دهیم، خاطر نشان کرد: مردمی سازی تبلیغ اولویت ماست.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یک نانوا، آرایشگر و ... چطور می‌توانند مبلغ اسلام ناب باشند؟ این بستگی دارد به فهم ما از زیست بوم فرهنگی و اگر مسأله زیسب بوم را به خوبی درک نکنیم اساسا قدرت پاسخگویی مناسبی در موضوعات فرهنگی نخواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه هنر ما در به میدان آوردن ظرفیت‌های زیست بوم است، اظهار کرد: این بخش باید در حوزه تبلیغ اصیل در نظر گرفته شود همچنين سازمان بايد برای موضوعات مختلف فرهنگی برنامه داشته باشد تا بتواند به رسالت خود در عرصه تبلیغ دین عمل کند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: اهتمام اداره کل تبلیغات استان مرکزی به رشد شبکه و محتوای فرهنگی استان مشهود است و می تواند الگو باشد.

ارسال نظر