کد خبر: ۳۴۵۴
مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت بیان کرد

تلاش می‌کنیم جذب مبلغین را به صورت ملی انجام دهیم

مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت ، با اشاره به ابلاغ آئین نامه جدید جذب و گزینش امامان محله، به تبیین برنامه‌های این دفتر در سال جاری پرداخت.
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش نهضت، حجت الاسلام رسول عارفی زاده - مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت - ضمن بیان برنامه‌های این دفتر در سال 1401 گفت: بعد از ابلاغ آئین نامه جدید جذب و گزینش، سفر به استان‌ها و برگزاری جلسات با مسئولان ذیربط استانی در دستور کار قرار گرفت تا این آئین نامه تبیین و به نحو احسن در سه حوزه ثبت نام، اختبار و کمیته ملی اجرایی شود.

مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت اظهار کرد: دومین کاری که در سال ۱۴۰۱ در دستور کار داریم رصد کمیته‌های استانی جذب است تا  روال کار این کمیته‌ها به درستی طی شود.

وی به حضوری شدن کمیته‌های ملی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کار‌هایی که امسال در دفتر جذب و گزینش در حال انجام آن هستیم ،موضوع جذب ملی است. در این راستا جذب امامان محله را به صورت ملی دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام عارفی زاده افزود: تلاش می‌کنیم با انعقاد تفاهم نامه‌هایی در استان‌هایی نظیر قم و مشهد که حوزه‌های علمیه بزرگ در آن‌ها مستقر هستند کار جذب مبلغین را به صورت ملی انجام دهیم و مبلغین به استان‌های مختلف اعزام خواهند شد.

مسئول دفتر جذب و گزینش بنیاد هدایت عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته امضاء تفاهم نامه با دفتر امام جمعه شهرک پردیسان قم بود. در قالب این تفاهم نامه ، مبلغین ساکن این شهرک که می‌خواهند در استان‌های مختلف مستقر شوند ثبت نام می‌شوند، در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند و در پایان نیز مصاحبه‌هایی از این افراد گرفته می‌شود و پذیرفته شدگان به سایر مناطق تبلیغی در سطح کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام عارفی زاده به برگزاری دوره‌های آموزش پرداخت و گفت: کمیته ملی جذب را در استان مازندران برگزار کردیم که در ذیل آن، دوره‌های آموزشی شکل گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار