کد خبر: ۳۴۷۴
معاون آموزشی دانشگاه سوره خبر داد؛

مصاحبه تخصصی دکتری در دانشگاه سوره

دکتر یوسف خجیر معاون آموزشی دانشگاه سوره  از برگزاری مصاحبه دکتری گروه ارتباطات دانشگاه سوره باحضور جمعی از اساتید بنام دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه خبر داد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

مصاحبه تخصصی دکتری در دانشگاه سوره برگزار شد

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ،  دکتر یوسف خجیر« معاون آموزشی دانشگاه سوره » در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری علوم ارتباطات دانشگاه سوره  برای انجام مصاحبه تخصصی با اعضای شورای تخصصی گروه ارتباطات این رشته فراخوانده و از روز 23 خرداد 1401 مصاحبه‌های تخصصی این حوزه آغاز می‌شود افزود: امسال قرار است پذیرش دانشجو در دو رشته در مقطع دکترا انجام شود؛ نخستین رشته «علوم ارتباطات»  است که برای دومین سال در دانشگاه سوره پذیرش در مقطع دکتری دارد. همچنین امسال برای اولین بار در رشته «تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی» که زیرشاخه دانشکده هنر است دانشجوی دکتریپذیرفته می شود که بلافاصله پس از اتمام مصاحبه‌های تخصصی گروه علوم ارتباطات، مصاحبه با پذیرفته‌شدگان این رشته نیز آغاز می‌شود.

به گفته وی ، امسال در هر یک از این دو رشته علوم ارتباطات و  تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی پنج دانشجو به‌علاوه یک یا دو نفر از دانشجویان استعداد برتر یا استعداد درخشان پذیرفته می‌شوند و درمجموع کلاس‌های شش تا هفت نفره تشکیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مصاحبه‌های گروه علوم ارتباطات از ۲۳ تا ۲۸ خردادماه بوده و پس از آن از تاریخ ۲۸ خرداد تا پنجم تیرماه مصاحبه‌های دکتری گروه هنر انجام می‌شود. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار