کد خبر: ۳۴۸۷

فعالیت 10کانون فرهنگی تبلیغی در شهرستان بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از فعالیت ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی فعال در این شهرستان خبر داد.
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی دارای مجوز فعالیت، از جمله تشکل‌هایی هستند که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی، بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با شبیخون فرهنگی، توسعه گستره‌ی تولیدات و محصولات فرهنگ‌دینی و رشد افکار و استعدادهای جوانان در سطح جامعه راه‌اندازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای واگذاری و توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و تداوم آن به مردم که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز است، کانون‌های فرهنگی تبلیغی را طراحی کرده است.

وی افزود: طراحی برنامه‌های متنوع، مفید و موثر فرهنگی دینی در سطح جامعه با هدف جذب و استفاده از ظرفیت جوانان، از جمله مهم‌ترین اهداف این کانون‌ها است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه اضافه کرد: در شهرستان بانه ۱۰ کانون فرهنگی تبلیغی فعال وجود دارد که مشغول اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه هستند.

وی عنوان کرد: امسال طی چند ماه گذشته شاهد اجرای برنامه‌های بسیار خوبی از طرف کانون‌های فرهنگی بوده‌ایم و خوشبختانه نوجوانان و جوانان شهرستان مشارکت خوبی داشته و دارند، جا دارد مسئولان امر هم نسبت به حمایت مالی از این کانون‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام شرعی، کارگاه‌های آموزشی و گردشی و تفریحی فعالیت دارند.

مراحل ثبت و تأیید ۴ کانون فرهنگی دیگر در دست اقدام است که بزودی مراحل ثبت و صدور مجوز آنها انجام خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار