کد خبر: ۳۴۹۳

اعزام ۸۰ نفر از زیارت اولی های سرخسی به قم و جمکران 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس از اعزام ۸۰ نفر از زیارت اولی ها به قم و جمکران خبر داد .
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام علی‌اصغر بتوئی در این خصوص گفت : به همت کانون آل یاسین تبلیغات اسلامی شهرستان ، ۸۰ نفر از شهرستان سرخس به زیارت حضرت معصومه سلام الله در قم و جمکران مشرف شدند.
وی با بیان اینکه این سفر پنج روزه است و بخش بیشتر هزینه‌های این سفر با کانون خواهد بود ، گفت : این طرح هر دو سه ماه یکبار در سطح روستاها انجام میشود تا کسانی که شرایط عزیمت به زیارت را به قم و جمکران ندارند را با هزینه بسیار پایینی به زیارت اعزام کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس با بیان اینکه کانون‌ فرهنگی آل یاسین به تازگی تاسیس شده، تصریح کرد: این کانون کمپ ترک اعتیادی نیز تأسیس کرده که بر مبنای آن معتادین متجاهر را جمع‌آوری می‌کند و پس از روند ترک برای آنها ایجاد اشتغال می‌کند.
حجت الاسلام بتوئی همچنین به اقدامات خیرخواهانه این کانون در جمع‌آوری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم‌بضاعت اشاره کرد.
وی عنوان داشت:  کانون فرهنگی آل یاسین حدود هزار نفر از سادات و خانواده‌های کم‌بضاعت را کمک ماهیانه داده و تحت پوشش خود دارد .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار