کد خبر: ۳۴۹۶
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی برگزار شد

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی در کردستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار و آقایان مظفر آئینی، منصور عباسی و عبدالله دهقان به ترتیب بعنوان رئیس، نائب رئیس و دبیر شورای هیئات مذهبی کردستان انتخاب شدند.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی کردستان با بیان اینکه هیات، سلسله مراتب اداری و پست سازمانی نیست، اظهار کرد: مبنای سازمان در حوزه هیئات مذهبی حفظ شاکله مردمی و سنتی بودن هیئت است و سازمان هم پشتیبان و کمک کننده آن خواهد بود.

وی افزود: به دلیل اینکه پشتوانه و حامی کارهای دینی و مذهبی، مردم هستند، رونق اینگونه فعالیت‌ها نیز محفوظ خواهد ماند و به همین دلیل باید کار هیئات مذهبی مردمی پیش برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: هیئت نباید به کار و اعتبار دولتی وابسته شود چرا که شان و جایگاه هیئت وابسته به مردمی بودن آن است.

حجت‌الاسلام رازیانی اعلام کرد: سازمان در راستای تسهیل‌گری و پشتیبانی کار هیئات همراه این تشکل مذهبی خواهد بود و برای اوج گرفتن کار هیئات همکاری خواهد کرد.

وی با تقدیر از نورعلی خزاعی رئیس اسبق شورای هیئات مذهبی کردستان تصریح کرد: حکم رئیس شورای هیئات مذهبی نیز از سوی تهران صادر خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه به فعالیت هییات مذهبی در چهار شهر استان پرداخت و گفت: انتخابات شورای هیئات مذهبی در کردستان بدون مشکل و به بهترین شکل ممکن در سنندج، قروه، بیجار و کامیاران برگزار شد.

وی اذعان کرد: رئیس، نائب رئیس و دبیر استان در انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان انتخاب می‌شوند و هر دو ماه یکبار این شورا جلسه‌ای در استان برگزار خواهند کرد.

 در روند برگزاری این انتخابات مسئول حراست، معاون فرهنگی و کارشناس تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار