کد خبر: ۳۵۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

هویت بخشی ملی و انقلابی رویکرد اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان هویت بخشی ملی و انقلابی را یکی از رویکردهای این سازمان برشمرد و گفت: شکل و ساختار فعالیت مبلغان بعد از صدور بیانیه گام دوم تغییر کرده است.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

.:
.:
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلی این شهر، با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ترویج فکر و فرهنگ و معارف اسلامی و رصد و مقابله هوشمندانه با تهاجم فرهنگی، فکری، تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان دین و انقلاب دو رسالت مهم سازمان است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هویت، باور و سبک زندگی اسلامی مردم را هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با استفاده از همه ابزارهای هنر، سینما و فضای مجازی به دنبال تهی کردن انقلاب و عقبه دینی، ایمانی و مردمی است، افزود: لازم است برای مقابله با بخشی ارتجاع که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است باید رویکردها تغییر کند.

مهدوی خاطرنشان کرد: هویت بخشی ملی و انقلابی از مهم‌ترین رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نشست استکبارستیزی روحانیت و مقاومت اسلامی در نهضت میرزا کوچک از اقدامات سازمان بوده است، ابراز کرد: عده‌ای این روحانی انقلابی را در تحریفی تاریخی یک تجزیه طلب و سوسیالیست معرفی کرده‌اند که این جفا به هویت اسلامی و ایرانی استان ما بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پالایش و رشد شبکه تبلیغ زیر نظر سازمان تبلیغات یکی دیگر از رویکردهای این سازمان است، اذعان کرد: شبکه تبلیغ در حوزه‌های مختلف در قالب روحانیون تمدن ساز همانند کارگاه‌های روایتگری، بازسازی سواحل، و موضوعات فرهنگی حضور فعال داشته است.

وی تصریح کرد: مبلغ بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با مبلغ قبل از صدور این بیانیه هم از نظر شکلی و هم ساختاری در ایفای رسالت خود متفاوت است.

مهدوی با تاکید بر اینکه اعزام مبلغان مسلط به زبان چینی، انگلیسی، ترکی و اسپانیایی در قالب کاروانی در موکب‌های مختلف شیعیان جهان در ایام راهپیمایی اربعین سال‌های گذشته نمونه‌ای از فعالیت‌های مبلغین است، گفت: تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی به سمت انجام فعالیت‌های اجتماعی و جهادی با استفاده از ابزار رسانه‌ای هدایت شدند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با سلبریتی‌های غرب زده درصدد هستند سرمایه اجتماعی و دینی و انقلابی که توسط تشکل‌های مردم نهاد به وجود آمده را از بین ببرند، افزود: رویکرد تعظیم شعائر الهی و انعکاس رسانه‌ای آن در سطح ملی با همکاری صدا و سیما در چند سال اخیر مانند تجمع مردم در روز عاشورا، ایام فاطمیه، ابراز ارادت به امام رضا (ع) و... از نمونه‌های این برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار