کد خبر: ۳۵۰۷
در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

حوزه هنری آماده اکران فیلم هناس در سراسر نقاط بام ایران است

شهرکرد- مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام شهر و روستاهای استان در راستای اکران فیلم «هناس»، گفت : این فیلم توسط سینما سیار در این مناطق اکران می‌شود.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

حوزه هنری آماده اکران فیلم هناس در سراسر نقاط بام ایران است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه «هناس» قصه ترور یک عشق است، اظهار کرد: اکران این فیلم از ۱۸ خردادماه در سینما‌های سراسر کشور آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این فیلم سینمایی با برداشتی آزاد از داستانی واقعی، به زوایای زندگی پرتلاطم داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای، همسر و فرزندش در اوایل دهه ۹۰ می‌پردازد.

مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: «مریلا زارعی»، «بهروز شعیبی»، «وحید رهبانی»، «سولماز غنی»، «امین میری»، «علیرضا نایینی» و «کوثر حیدری» و «سیاوش طهمورث» در این فیلم بازی می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در همه شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری که سینما وجود ندارند این فیلم اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان در راستای اعلام آمادگی و ثبت نام شهر‌ها و روستا‌های چهارمحال و بختیاری به منظور اکران این فیلم، مطرح کرد: فیلم «هناس» توسط سینما سیار در این مناطق اکران می‌شود.

مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به اکران فیلم «هناس» ویژه فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و خبرنگاران استان اشاره کرد و ادامه داد: «هناس» در تاریخ ۲۸ خرداد ماه ویژه این قشر در شهرکرد اکران خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار