کد خبر: ۳۵۲۶

بانوان بوشهری، برگزیده جشنواره «رفاقت و ماه مهربانی» شدند

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان از کسب رتبه برگزیده بانوان بوشهری، در جشنواره «رفاقت و ماه مهربانی» خبر داد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، مائده پیامی 28 خرداد 1401 با بیان اینکه بانوان بوشهری ۶۰ اثر فرهنگی به جشنواره «رفاقت و ماه مهربانی»ارسال کردند، از کسب رتبه برگزیده بانوان بوشهری در جشنواره «رفاقت و ماه مهربانی» خبر داد.
مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان بوشهر گفت: این جشنواره باهدف معرفی و احیای آداب و رسوم محلی مربوط به ماه رمضان و استفاده از ظرفیت این ماه در جهت شکل دهی فعالیت های دوستانه شکل گرفت.
وی ادامه داد: به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان بوشهر، در این جشنواره از دختران نوجوان دعوت شد تا با انجام فعالیت‌های متنوع دوستانه در ماه رمضان، برای خود و دوستانشان، خاطره‌ نگاری کرده و در این جشنواره شرکت کنند
پیامی ادامه داد: گروه‌های دوستی دخترانه در رابطه با آداب و رسوم ماه رمضان، در منطقه محل سکونت خود و یا با شرکت گروهی در مراسم افطاری و تهیه فیلم و عکس از فعالیت‌های خود در این جشنواره شرکت کردند. 
مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان بوشهر تصریح کرد: این برنامه کشوری بوده، و در هر استان با مدیریت ستاد نهضت پیشرفت بانوان، برگزار شده و پس از ارزیابی های انجام شده، استان بوشهر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار