کد خبر: ۳۵۲۹

استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود

حجت الاسلام جهانگیری گفت: استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری امام جمعه توکهور هشت بندی به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد و گفت :انسان بلند همت دو ویژگی دارد بردباری و عدم شتاب در کار ها ، در برابر دشواری ها جزع و فزع نمیکند و در برابر آزار  دیگران فورا دست به انتقام نمی زند و بردباری به خرج می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری به شهادت دکتر چمران اشاره کرد وایشان را عارف وارسته ، مجاهد در راه خدا معرفی کرد و اظهار داشت:یک جوان نخبه ایرانی موفق به کسب رشته های ممتاز جهانی می شود و حتی استاد ایشان مرحوم چمران را فردی نخبه و موفق معرفی میکند.

وی به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی توسط امام خمینی (ره)اشاره کرد و از فعالیت های مبلغین در عرصه تبلیغ دین مبین اسلام قدردانی کردند و خواستار بهرمندی بیشتر مردم از ظرفیت مبلغین منطقه شد چرا که استفاده از سرمایه ایمانی مردم منتهی به تولید عمل صالح می شود.

خطیب نمازجمعه توکهور هشت بندی گفت: همچنین از حضور استاد برجسته کشوری در عرصه  قرآنی جناب دکتر طالبی خبر دادند که مردم و مبلغین را به استفاده بیشتر از این فرصت ارزشمند سفارش کرد ایشان به مدت دو هفته مشغول آموزش قرآن بصورت تخصصی در منطقه می باشند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در کنار  تلاش ها و شرارت هایش مطرح کرده حس محاصره را برای مردم ایران بوجود می آوریم و مردم را از جمهوری اسلامی فاصله می اندازیم اما به لطف خداوند ملت شریف ما تحریم ها و محاصره های شدید تری را پشت سر گذاشتند و ناکامی اسرائیل را در این زمینه هم  نشان خواهند

ارسال نظر