کد خبر: ۳۵۳۰
در نشست هم اندیشی ستاد نهضت پیشرفت بانوان تاکید شد:

لزوم بهره‌مندی از فضای مجازی و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست هم اندیشی ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان گفت: در شرایط کنونی که با جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمن مواجه هستیم ضروری است با توجه به اقتضائات زمان، از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره ببریم.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
لزوم بهره‌مندی از فضای مجازی و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاببه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست هم اندیشی ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان اظهار کرد: مباحث بیان شده در این نشست ها و همچنین دیدگاه ها و ایده‌هایی که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد قابل احترام است.

وی با اشاره به ستاد نهضت پیشرفت بانوان افزود: در دوره جدید سازمان تبلیغات اسلامی شاهد حرکت‌های نو و رو به رشدی هستیم و مجموعه‌ ای از بانوان جوان دغدغه مند و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ دینی احساس تکلیف کرده و نگران اوضاع و وضعیت بانوان هستند و از سر مهر و دلسوزی تلاش هایی را انجام می دهند و در استان‌های کشور شاهد این رشد و پویایی و تحول و اثرگذاری و اثربخشی هستیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در استان هرمزگان نیز شاهد تلاش های ارزنده بانوان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی به عنوان یک کارشناس فرهنگی و اجتماعی و صاحب ایده نظر هستیم، ایده های خوبی در جلسات از سوی بانوان مطرح می‌شود که اگر بخواهیم تبدیل به یک طرح و برنامه کنیم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه گفت: لذا در چنین شرایطی که با این رویکرد ورود پیدا کردیم در گام دوم انقلاب اسلامی باید از تجارب گذشته و از فعالیت هایی که در طول ۴۰ سال انجام شده بهره گیری کنیم و بایستی با شتاب بیشتری حرکت رو به رشد داشته باشیم.

وی با تاکید بر آسیب شناسی عدم پیشرفت در برخی حوزه ها اضافه کرد: با توجه به تجارب بیش از 30 سال فعالیت در حوزه فرهنگی، معتقدم همه این موارد منوط به تامین اعتبار نیست و نباید چنین اذغان بداریم که تمام طرح های حوزه بانوان برای رشد و پیشرفت کمی و کیفی نیازمند اعتبارات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت: البته یک سری بخش ها و طرح ها نیازمند اعتبار است اما بخش دیگر، همین مباحث، طرح ، ایده های نو و ابتکارات، تبیین، روشنگری، راهبری، هدایت و  … به عنوان بخش اعظم کارها است و با استناد به همین موارد، اقداماتی صورت می گیرد.

حجت الاسلام انصاری راد تاکید کرد: در شرایط کنونی که با جنگ رسانه ای و ترکیبی دشمن مواجه هستیم ضروری است با توجه به اقتضائات زمان، از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره ببریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار