کد خبر: ۳۵۳۵

اجرای طرح «دختران حاج قاسم» در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اجرای طرح «دختران حاج قاسم» همزمان با ایام تابستان در همدان خبر داد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

اجرای طرح «دختران حاج قاسم» در همدان

محمدهادی نظیری گفت: در سنوات گذشته در فرمول برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای فصل تابستان و دانش آموزان عنوان کلی طرح اوقات فراغت برگزار می‌شد که این طرح بیشتر به حوزه قرآنی و فرهنگی دانش آموزان مربوط بود.

او گفت: با توجه به رویکرد سازمان از زمانی که مجموعه ستاد‌های تخصصی در سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت رویکرد‌ها متفاوت شد و عنوان کلی اوقات فراغت حذف شده و بخش‌های ستادی و تخصصی استانی متناسب با حوزه‌های مأموریت‌های خود و مخاطبان در فصل تابستان طراحی برنامه را دارند.

نظیری  گفت: فصل تابستان فرصت برای کنش‌های اجتماعی و فرهنگی فراهم است و طرح دختران حاج قاسم در تابستان برگزار می‌شود، در واقع تیمی از اساتید مجرب با گذراندن دوره در مشهد مقدس قرار است اجرای این طرح را در استان عهده‌دار باشند.

او گفت: این طرح با هدف شناسایی استعداد‌ها و توانمندسازی دختران نوجوان برای کنش‌های اجتماعی مؤثر در حوزه مسائل مربوط به دختران است که این دختران بعداً خود می‌توانند اثرگذار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: طرح دیگر با عنوان ستاد نهضت پیشرفت بانوان در قالب ساختار رفیقانه است که شکل‌گیری گروه‌های رفیقانه دختران و سازمان‌دهی این دختران برای نقش‌های اجتماعی است، این طرح پیگیری و زمینه‌های آن فراهم شده و کارگروهی در استان در تمام شهرستان‌ها متولی و این گروه‌های رفیقانه را عهده‌دار شدند و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار