کد خبر: ۳۵۳۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان:

نیاز به حضور تبلیغات اسلامی، بیش از پیش در جامعه احساس می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و فعّال است که بیش از پیش در جامعه به وجود و حضور آن احساس نیاز می‌شود.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان ضمن اعلام این خبر گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و فعّال است که بیش از پیش به وجود و حضور آن احساس نیاز می‌شود.

وی که به‌عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان به ایراد سخن پرداخت گفت: یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) است که جا دارد این روز را خدمت تمامی فعّالین فرهنگی، قرآنی و کارکنان این نهاد مقدس تبریک و تهنیت گفت.

حجت‌الاسلام مولازاده در ابتدای سخنان خود به آیه ۳۹ سوره مبارکه احزاب اشاره کردند آنجا که می فرماید: «"الذّین یبلغون رسالات اللّه و یخشونه و لایخشون احداً الاّ اللّه »: «... آنان کسانى هستند که رسالت هاى الهى را مى رسانند و از خدا مى ترسند و از هیچکس جز او نمى ترسند»

وی به نظر و دیدگاه امام راحل به‌عنوان بنیانگذار سازمان تبلیغات اسلامی درمورد این نهاد مقدس اشاره کرد و گفت: ایشان در اولین پیام به سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند: «امیدوارم با تلاش های پیگیر و با استفاده از همه نیروهای مؤمن به انقلاب و اسلام، از عهده این مهم برآیید....

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمورد سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کردند که می فرمایند: «ما معتقدیم این مجموعه ای که امروزه به‌عنوان سازمان تبلیغات اسلامی گرد هم آمده اند، بالاترین و منسجم ترین مجموعه ای است که در طول تاریخ تبلیغاتمان داشته ایم. چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن نمایید که اگر این چهره با آن جمال جمیل که قرآن و سنّت در همه ابعاد به آن دعوت کرده اند، از زیر نقاب مخالفان اسلام و کج فهمی های دوستان خودنمایی نماید، اسلام جهانگیر خواهد شد».

در ادامه، حجت‌الاسلام مولازاده اهمّ وظایف و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی را بیان کرد و به صورت خلاصه گزارش اقدامات و فعالیت های انجام شده در یکسال اخیر در مجموعه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان را حضور مردم نمازگزار و متدیّن شهرستان دهگلان گفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار