کد خبر: ۳۵۴۲
رییس سازمان تبلیغات اسلامی

باید تولیدات موثری برای آموزش و پرورش کودکان ساخته شود

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تولیدات و محتوا‌های موثری برای آموزش و پرورش کودکان ساخته شود.
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

حجت‌الاسلام محمد قمی امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بر روی آموزش و پرورش کاری مناسب و اولویت این سازمان است.
وی با بیان اینکه مسئله مهم، اولویت دادن به نوجوان و کودک است، افزود: بخشی از انجام امور سازمان موسوم به تبلیغ اصیل و تبلیغ چهره به چهره در فضای فرهنگی است که باید از محور‌های مختلف برای آموزش و پرورش کودکان  روی کار بیایند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تولید موثر برای آموزش و پرورش کودکان ساخته شود، در حوزه رسانه هم زیر بمباران رسانه‌ای هستیم، هجمه سنگین رسانه‌ای در دنیا علیه ایران وجود دارد که باید در این عرصه از دانش آموزان بهره‌مند شد.
حجت الاسلام قمی ادامه داد: از ماجرای نخبگان و حلقه‌های میانی هم برای فعالیت در فضای کودک آماده هستند، سازمان تبلیغات اسلامی هم وظایف خود را محدود به یک یا دو محور نکرده است و برای همکاری با آموزش و پرورش از یک اراده‌ای جدی بهره‌مند است.
وی یادآور شد: دانش آموزان در جهاد تبیین در مسیر روشنگری تلاش می‌کنند، چند میلیون دانش آموز با نشاط و طراوت برترین آثار را تولید می‌کنند.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌هایی در راستای پرورش دانش آموزان وجود دارد  که باید به سرانجام برسد و از یک اراده جدی در این کار برخوردار شویم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار