کد خبر: ۳۵۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تشكيل اتاق وضعیت فرهنگی نياز زنجان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با تاکید بر اینکه در اين استان باید اتاق وضعیت فرهنگی تشکیل شود، گفت: آمار موجود در حوزه مسائل فرهنگی استان، دقيق نيست از این رو تصمیم‌گیری و عملیات درست در برنامه‌های فرهنگی محقق نمی‌شود.
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی  اين استان با تاکید بر اینکه در استان زنجان باید اتاق وضعیت فرهنگی تشکیل شود، ابراز کرد:آمار موجود در حوزه مسائل فرهنگی استان دقيق نيست از این رو تصمیم‌گیری و عملیات درست در برنامه‌های فرهنگی محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی با اشاره به اینکه در سخنان مقام معظم رهبری نیز سامان‌بخشی به این قضیه در دستور کار بود، یادآور شد: از این رو باید اتاق وضعیت با همکاری نهادهاي ذی‌ربط برای بررسی داده‌های استان تشکیل شود؛ چرا که داشتن اطلاعات کافی از لحاظ فرهنگی، فکری و سیاسی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات قدم‌هایی در زمینه ایجاد این کارگروه و تهیه این اطلاعات برداشته است، افزود: ۲۰ نقطه فرهنگی شناسایی کردیم که در این پیمایش ملی؛ ۱۴ مبحث فرهنگی با هزینه تبلیغات اسلامی، آمار و اطلاعاتی در سطح کشوری با درصد خطای کم جمع‌آوری شده است که به تمام نهادهاي ذی‌ربط مسائل فرهنگی جهت بهبود و نتیجه‌گیری درست در بخش استانی ارائه خواهیم داد.

این مسئول با انتقاد از اینکه در مسائل فرهنگی استان زنجان اقدامات خوبی صورت نگرفته است، اضافه کرد: با داده و آمار می‌توانیم به شناسایی زیست‌بوم‌های فرهنگی و علایق و سلایق مردم دست یابیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار