کد خبر: ۳۵۴۹
رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد:

شبکه سازی برای تحول در مساجد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه با اشاره به شبکه سازی برای تحول در مساجد تاکید کرد: طرح و برنامه‌ها بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید مردم‌محور باشد.
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه در خصوص برنامه‌هایی اداره تبلیغات اسلامی در طول سال برای بهبود مسائل مذهبی در این شهرستان عنوان کرد: طرح‌هایی که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به ما ابلاغ می‌شود باتوجه به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی متفاوت با گذشته است.

وی افزود: اکنون با آمدن نیروی جوان و فعال در عرصه فرهنگی و اجتماعی ورود کرده، به دنبال تحول اجتماعی در محلات و سپس جامعه هستیم؛ این یعنی همان جامعه پردازی که براساس بیانیه گام دوم انقلاب است.  وجود امام محله یک عنصر وحدت آفرین در تمام امورات در محله است.

حجت الاسلام خلیفاوی ابراز داشت: امام محله می‌تواند یک آسیب اجتماعی را با یک‌تحول اجتماعی تغییر دهد، ولی امام جماعتی که دارای مهارت، شناخت، فعال کردن و‌ به کار بردن تمام ظرفیت‌های یک محله باشد.

وی گفت: نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند که نسبت به این قشر کمی غفلت شده و این‌قشر توسط شریکة‌الامام که همسر روحانی در یک‌محله می‌تواند کمک‌حال امام محله باشد، البته شخصی که مهارت دیده باشد می تواند پاسخ‌گوی بهتر و عاملی باشد که‌ بتواند ضعف‌ها و آسیب‌های درون یک‌محله را به امام محله منتقل کند؛ یا خود فرد براساس مهارتی که دیده بتواند آسیب را حل کند.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه تاکید کرد: طرح‌ و‌ برنامه‌ها بر اساس برنامه ریزی های انجام شده باید مردم‌محور باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار