کد خبر: ۳۵۶۳
طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شد

 حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت الاسلام عزت زمانی را به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده وجمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب کرد.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

حجت الاسلام عزت زمانی به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب شد

به گزارش نهضت، متن حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای عزت زمانی

 موضوع «خانواده» با همه اضلاع و جوانب آن، سلول بنیادین و محور حرکت و پیشرفت و اصلی‌ترین عنصر قدرت ملی و انقلابی است. لذا بدین وسیله جنابعالی را که به حمدالله دارای روحیه جهادی و انگیزه انقلابی در تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام عزیز هستید به عنوان «مسئول ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی» منصوب می‌کنم.

اهم وظایف این ستاد عبارت است از:

-به میدان آوردن ظرفیت‌های درونی سازمان جهت فرهنگ سازی نسبت به تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده.
-حمایت و محوریت بخشی به جریان فرهنگی فعال مؤثر در حوزه خانواده و جمعیت با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی، حلقه‌های میانی و نهادهای دولتی و انقلابی.
-تدوین سند جمع خانواده و جمعیت سازمان و تقسیم کار ملی متناسب با اسناد بالا دستی کشور.
-توجه ویژه در تحقق وظایف محوله و قوانین موضوعه کشور، همچون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و تدوین سازوکارهای ارزیابی و پیشرفت و ظایف.
-طراحی و اجرای نظام فرهنگ سازی و حمایت از مجموعه‌های مردمی فعال در گسترش فرهنگ ازدواج، فرزند آوری و نیز مجموعه‌های مؤثر در زمینه رشد و ارتقای فرهنگ خانواده در کشور.
-جذب حداکثری ظرفیت‌های حمایت و توزیع هوشمند میان مجموعه‌های کنش گر مردمی و ارزیابی میزان اثرگذاری اقدامات مرتبط.
-کمک به دیگر مجموعه‌های حاکمیتی در حوزه فرهنگ سازی و تبلیغ و ترویج موضوع خانواده، سبک زندگی، فرزند آوری و ... در تولید محتوا و تربیت نیروی انسانی.
-ارائه گزارش‌های منظم از عملکرد مجموعه‌های مرتبط و میزان اثر گذاری جهت اصلاح و تکمیل فرایند گسترش فرهنگ اسلامی در موضوع خانواده و جمعیت.

امید است با استعانت از خدای متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) تعامل حداکثری مجموعه‌های بیرون و درون سازمان و شناسایی و حمایت دقیق و هدفمند از مجموعه‌های فرهنگ ساز به خصوص مجموعه‌های توانمند مردمی نسبت به حفظ و تعالی این نهاد مقدس گام بردارید.

تاکید می‌کنم تمامی معاونت‌ها، مؤسسات وابسته و مجموعه‌های مرتبط، موظف به همکاری مجدانه با این ستاد و به میدان آوردن همه ظرفیت‌های مؤثر در تحقق اهداف و وطایف سازمان تبلیغات اسلامی در موضوع هستند.

محمد قمی
18/ 3 / 1401

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار