کد خبر: ۳۵۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

مردمی کردن تبلیغ از رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، مردمی کردن تبلیغ را از رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: مبلغان باید سرآمد گروه‌ها تبلیغی باشند و گروه‌های مردمی هم در تبلیغ دینی کمک کنند.
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

مردمی کردن تبلیغ از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی است

به گزارش نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اول تیرماه سال روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و شهادت شهید حقانی اولین رییس تبلیغات اسلامی در کشور است به همین مناسبت به مدت یک هفته کار تبلیغ و اطلاع رسانی انجام خواهد شد تا پاسداشتی از مقام تبلیغ و مبلغین در کشور باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نمایشگاهی از روایت جهادی نهضت‌های اسلامی استان و تبلیغات اسلامی با حضور جهادگران، مسئولان استانی و جهادگران برگزار و خدمات تبلیغات اسلامی به اطلاع عموم خواهد رسید.

حجت الاسلام گرزین اضافه کرد: نشست‌های بصیرتی و دیدار با خانواده جامعه هدف تبلیغات اسلامی در هفته تبلیغات اسلامی در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را متولی مردمی سازی تبلیغ در کشور می‌داند، زیرا تا زمانی که مردم همدلی همه جانبه با انقلاب اسلامی داشته باشند همه نقشه‌های شوم دشمنان نابود خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را مکلف می‌داند که کمک کند تا حضور مردم در صحنه همیشگی باشد و برای رسیدن به این هدف باید تمهیدات و مقدمات آن را فراهم کرد.

گرزین مردمی کردن تبلیغ را از رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: امر تبلیغ نباید محدود به مبلغان باشد بلکه مبلغان باید سرآمد گروه‌ها تبلیغی باشند و باقی گروه‌های مردمی هم در تبلیغ دینی کمک کنند.

وی با بیان این مطلب که «تبلیغ گفتمان ساز» شعار اصلی تبلیغات اسلامی است افزود: تبلیغ باید تبدیل به یک زندگی اجتماعی و روح جمعی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در دور مدیریتی جدید خود در کشور تلاش می‌کند گروه‌های مردمی بیشتری را درگیر تبلیغ دین اسلام، انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب کند و رمز پیروزی همیشگی کشور را در این امر مهم می‌داند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار