کد خبر: ۳۵۹۱
فردا در حوزه هنری؛

جشنواره ملی شعر نیکوکاری به ایستگاه پایانی می‌رسد

مراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره شعر نیکوکاری فردا دوشنبه ۳۰ خرداد در سالن سوره واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

جشنواره ملی شعر نیکوکاری به ایستگاه پایانی می‌رسدمراسم اختتامیه نخستین دوره جشنواره شعر نیکوکاری، روز دوشنبه ۳۰ خردادماه در سالن سوره واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود، چهره‌هایی همچون محمدعلی مجاهدی، پیشکسوت شعر آئینی کشورمان و حسن ذوالفقاری، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدیر گروه «آموزش زبان و ادبیات فارسی» فرهنگستان زبان و ادب فارسی به سخنرانی می‌پردازند.

در ادامه، از شاعران برگزیده در نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری تقدیر به عمل می‌آید و تعدادی از شاعران برگزیده، به خوانش شعرهای نو سروده خود در زمینه نیکوکاری می‌پردازند.

نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برگزار و طی آن مجموعاً ۶۱۶ اثر شامل ۲۵۷ اثر در بخش کلاسیک، ۱۳۵ شعر سپید و نیمایی، ۱۰۱ رباعی، ۷۸ مورد در زمینه کودک و نوجوان و ۴۵ مورد ترانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

همچنین حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. علاقه‌مندان به مشاهده مجازی این برنامه می‌توانند در ساعت مقرر به صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگ نیکوکاری به نشانی farhang.kheir مراجعه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار