کد خبر: ۳۵۹۸
در سومین جلسه هیئت امنای بنیاد هدایت

«سند ملی مسجد» بررسی شد

مدیرعامل بنیاد هدایت ضمن اشاره به مشارکت فعال اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت در زمینه ارتقاء گفتمان امامت ـ امت و کارکرد‌های مسجد، از برگزاری سومین جلسه هیئت امنا با موضوع محوری «بررسی سند ملی مسجد» خبر داد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان - مدیرعامل بنیاد هدایت - در گفت و گو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: سومین جلسه هیئت امنای بنیاد هدایت با حضور اعضای محترم  سی ام خرداد ماه 1401 در قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه موضوعات این جلسه بررسی سند ملی مسجد، گزارشات مالی بنیاد و وضعیت معیشت امامان محله خواهد بود افزود: در حاشیه این نشست، دیدگاه این بزرگواران در موضوعات مبنایی و گفتمانی پیرامون مسئله امامت، مانند آئین حکمرانی اسلام و امامت محله، ثبت و ضبط خواهد شد و به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بنیاد هدایت بر تشریفاتی نبودن جایگاه هیئت امنای بنیاد هدایت تأکید کرد و بیان داشت: اعضای محترم همگی با دغدغه و جدیت ، پیگیر فعالیت‌های شبکه امامت و بنیاد هدایت هستند، همدلی ایشان در این زمینه به خاطر توجه ویژه‌ای است که این بزرگواران به اهمیت جایگاه مسجد و کارکرد‌های آن دارند و به همین دلیل نیز دعوت ما را برای عضویت در هیئت امنای بنیاد هدایت پذیرفتند.

حجت الاسلام میرمحمدیان افزود: اعضای هیئت امناء همگی از اساتید و صاحب نظران این حوزه هستند که با مشارکت و حضور فعال و مستمر خود در جلسات و زحماتی که بنیاد هدایت برای بزرگواران دارد، موجب قوام گفتمان این مجموعه شده و اشکالات و نقاط ضعفی که در دل کار پیش می‌آید، با تذکر و هدایت ایشان اصلاح و بهینه سازی می‌شود.

وی یکی از مسئولیت‌هایی که اعضای هیئت امناء بر عهده دارند را ارتقاء گفتمان امامت ـ امت عنوان کرد و گفت: کتاب منظومه سئوالات بنیاد هدایت که متشکل از ۱۱۰ سؤال مبنایی در حوزه امامت بر حلقه‌های میانی و امام محله است، تهیه و تدوین شده و در اختیار این بزرگواران قرار گرفته است.

مدیرعامل بنیاد هدایت ادامه داد: از این اساتید بزرگوار درخواست داشتیم که به این پرسش‌ها پاسخ دهند چراکه ما در مسیر رشد هستیم و برای موفقیت در میدان عمل هرچه پیش می‌رویم ، باید متناسب با شرایط زمانه رشد گفتمانی و نظری نیز داشته باشیم.

 آیات موسوی جزایری، مهدوی، میرباقری و حجج اسلام والمسلمین رحیمیان، عابدینی، مشهدی آقایی، ماندگاری، عالی، رفیعی، نظافت، پناهیان، برادران، حسینی اراکی، قمی، میرمحمدیان و مهندس دادمان، اعضای هیئت امنای بنیاد هدایت هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار